Bjørn Bohne er styreleder i Bergen Kundeserviceforum
Bjørn Bohne er styreleder i Bergen Kundeserviceforum

Fra betjening til begeistring!

Bergen Kundeserviceforum (BKF) vil i høst arrangere Kundeservicedagene for niende gang. Her er litt update om konferansen fra Bjørn Bohne, som er styreleder i BKF.

Bergen Kundeserviceforum ble etablert i 2002, og arrangerte de første Kundeservicedagene i Bergen i 2005. Det har vært litt spenning rundt årets konferanse, gitt Korona situasjonen som drar ut.

– Ja, vi er godt igang med planleggingen, og hele programmet er mer eller mindre settlet nå. Vi har mange spennende og gode foredragsholdere, og setter nå igang med å få på plass flotte utstillere også, forteller Bjørn.

Ja, og det blir en «vanlig» konferanse, og ikke digitalt?

– Vi satser på det, ja. Jeg tror virkelig vi alle savner og treffes, og kanskje det også er grunnen til at vi allerede har 190 påmeldte! Og dersom situasjonen tilsier det, så er vi forberedt på å gjennomføre både med tillatt antall i salen og med streaming.

Så du er klar til å begeistre?

Ja, det er klart. Vi i jobber for at dette skal bli en etterlengtet og flott mulighet tli å treffe andre som jobber og brenner for kundeservice, der det selvsagt også blir muligheter for erfaringsdeling og inspirasjon. Så min oppfordring er at om du skal delta på en konferanse om salg og kundeservice i høst, så er KS dagene 2021 i Bergen 27. og 28.oktober det riktige valget.

Vi har gitt konferansen tittelen Fra betjening til begeistring, så det er bare å glede seg.

Bergen Kundeserviceforum

  • Etablert 2002
  • 30 medlemsbedrifter
  • Arrangerer Kundeservicedagene i Bergen for niende gang i år
  • Årets konferanse: Fra betjening til begeistring!
  • Styreleder: Bjørn Bohne, Frende Forsikring