Bjørn Bohne er styreleder i Bergen Kundeserviceforum.
Bjørn Bohne er styreleder i Bergen Kundeserviceforum.

Gleder seg til Kundeservicedagene i Bergen

Bergen Kundeseviceforum valgte i fjor å skyve på datoen for de niende Kundeservicedagene i Bergen med én måned. Det kan vise seg å ha vært et lurt valg. Nå gleder styreleder Bjørn Bohne og resten av foreningen seg til å møtes fysisk til en spennende konferanse med tittelen «fra betjening til begeistring» 27. og 28.oktober.

Vi har møtt styreleder Bjørn Bohne på vei til et nytt prosjektmøte.

Gleder du deg til å møte kundeservicekollegaer til en «vanlig», fysisk konferanse i oktober?

– Ja, jeg gleder med virkelig til å møte gode kundeservice-kollegaer til en innholdsrik og god konferanse i slutten av oktober. Det skal bli veldig kjekt å treffe folk ansikt til ansikt igjen og kjenne på den gode atmosfæren som er på en konferanse med mange mennesker som er opptatt av det samme, forteller Bohne engasjert.

 Er din opplevelse at mange nå virkelig ønsker å komme tilbake til en mer normal hverdag, også når det gjelder konferanser?

 – Ja, jeg tror alle ønsker å vende tilbake til den vanlige hverdagene igjen. De fleste er lei av å møte andre digitalt, selv om det har fungert meget bra. Vi ønsker å treffe mennesker og kunne se hverandre inn i øynene igjen uten å måtte myse inn i en pc. Vi håper nå på at høsten blir en tid der vi kan treffes mer og mer, og ha de gode samtalene og diskusjonene rundt bordet som tidligere, sier styrelederen.

Hvordan har påmeldingen til konferansen vært så langt?

 – Påmeldingen er meget god. Det har aldri vært så mange forhåndspåmeldinger. Nå håper vi bare på at de som går rundt og lurer på om de skal melde seg på, hiver seg rundt og blir med. Dette blir kanonbra!!

Kan du si litt om hvorfor dere har valgt tittelen «fra betjening til begeistring»?

 – Vi i prosjektgruppen for KS dagene, og medlemmene i styret, er sikker på at det fremover blir mer og mer viktig å yte en service som begeistrer kundene dine. Du må tilby noe ekstra utover det vanlige. Skal man bli morgendagens vinner, så må man få kundene til å tenke «Steike, dette var god service, her vil jeg være kunde», og dette med et smil 😊, avslutter en offensiv Bjørn Bohne.

Mer informasjon og påmelding her.

Faktaboks

  • Bjørn Bohne har vært styreleder i Bergen Kundeserviceforum siden 2018
  • Til daglig leder Bjørn Bohne kundesenteret til Frende Forsikring
  • Han har jobbet i Frende siden 2008, og var før det 10 år i Tryg
  • Bergen Kundeserviceforum ble startet i 2001, og har i dag 27 medlemsbedrifter
  • Kundeservicedagene i Bergen er en to dagers konferanse i regi av Bergen Kundeserviceforum, og arrangeres i år for niende gang
  • Konferansen gjennomføres på Radisson Blu i Bergen 27 og 28 oktober