Mange virksomheter gjennomfører egne målinger for å få konkrete tilbakemeldinger på hvordan de presterer på ulike områder. I denne artikkelserien har vi tatt for oss offisielle målinger som der resultatene offentliggjøres for alle.
Undersøkelsene vi har kikket nærmere på er:
- Kundeservice (KS) indeks
- EPSI
- Norsk kundebarometer (NKB)
- Norsk bærekraftbarometer (NBB)
- Kundeservice (KS) Prisen
- Traction
Oppsummering – noen hovedtrekk
I hver artikkel er det presentert 10 fakta punkter om de ulike målingene. I tabellen under finner du en enkel oversikt som viser hva som er likt og ulikt. Vi anbefaler deg å lese gjennom alle artiklene for å få et mer komplett bilde.
(1) Kobling mot Norsk Kundebarometer (NKB).
(x) = Måles ikke eksplisitt, men inngår som del av driveranalyse i rapporter til enkeltbedrifter.
Informasjon om målingene
Finn enkelt mer informasjon om de ulike målingene her: