Kristin Haug i Tekna er prosjektleder for Kundeservicedagene 2022.
Kristin Haug i Tekna er prosjektleder for Kundeservicedagene 2022.

Kundeservicedagene flyttes til 15. og 16. juni

På grunn av gjeldende restriksjoner, har Tekna sett seg nødt til å utsette Kundeservicedagene fra januar til juni 2022. Målet er å gjennomføre konferansen fysisk for å sikre den gode og inspirerende møteplassen som konferansen er blitt.

Kundeservicedagene ble ikke gjennomført fysisk i 2021 på grunn av covid, og alt var i rute til gjennomføringen av en fysisk konferanse 26. og 27. januar i Oslo.

– Vi hadde alle sett frem til en faglig pangstart på 2022 nå i januar. Dessverre tillater ikke situasjonen det, og derfor skyver vi på konferansen til 15. og 16. juni. Det fyldige programmet og festmiddagen består, så det er bare å glede seg, sier prosjektleder Kristin Haug i Tekna til Kundeserviceavisen.

Hva med KSIndeks kåringen som mange ser spente frem til?

– Når det gjelder KSIndeks målingen som gjennomføres av Kantar, så blir de nominerte bedriftene annonsert i løpet av mai måned. Vinnere kåres på festmiddagen under Kundeservicedagene den 15.juni, forteller prosjektlederen.

Nøkkelordene for Kundeservicedagene 2022 er fleksibilitet og innovasjon.

Kan du kort si hva som blir hovedtema på konferansen?

– Det å lage fleksible og innovative løsninger for kundene dine, vil bli en viktig konkurransekraft. Under pandemien har vi for eksempel lagt til oss en fleksibel hverdag. Vi har blitt vant til å velge hvor vi jobber fra, og om vi skal gå i butikken eller få varene levert på døren. Det har gjort til at mange må tenke nytt rundt tjenestene de tilbyr, avslutter hun og ber alle sette av de nye datoene i kalenderen.

Sjekk ut programmet her.