Helene Børtnes er leder for salg og support i Cirkle K Norge. FOTO: Steinar B. Christensen.
Helene Børtnes er leder for salg og support i Cirkle K Norge. FOTO: Steinar B. Christensen.Bilde 1 av 40
thumbnail_IMG_0398
FOTO: Steinar B. ChristensenBilde 2 av 40
thumbnail_IMG_0399
Bilde 3 av 40
thumbnail_IMG_0409
Bilde 4 av 40
thumbnail_IMG_0410
Bilde 5 av 40
thumbnail_IMG_0412
Bilde 6 av 40
FOTO: Steinar B. Christensen
FOTO: Steinar B. ChristensenBilde 7 av 40
thumbnail_IMG_0414
Bilde 8 av 40
thumbnail_IMG_0415
Bilde 9 av 40
thumbnail_IMG_0405
Bilde 10 av 40
thumbnail_IMG_0395
Bilde 11 av 40
thumbnail_IMG_0396
Bilde 12 av 40
thumbnail_IMG_0314
Bilde 13 av 40
thumbnail_IMG_0304
Bilde 14 av 40
thumbnail_IMG_0307
Bilde 15 av 40
thumbnail_IMG_0407
Bilde 16 av 40
thumbnail_IMG_0466
Bilde 17 av 40
thumbnail_IMG_0467
Bilde 18 av 40
thumbnail_IMG_0464
Bilde 19 av 40
thumbnail_IMG_0459
Bilde 20 av 40
thumbnail_IMG_0457
Bilde 21 av 40
thumbnail_IMG_0455
Bilde 22 av 40
thumbnail_IMG_0445
Bilde 23 av 40
thumbnail_IMG_0442
Bilde 24 av 40
thumbnail_IMG_0441
Bilde 25 av 40
thumbnail_IMG_0438
Bilde 26 av 40
thumbnail_IMG_0436
Bilde 27 av 40
thumbnail_IMG_0435
Bilde 28 av 40
thumbnail_IMG_0433
Bilde 29 av 40
thumbnail_IMG_0425
Bilde 30 av 40
thumbnail_IMG_0428
Bilde 31 av 40
thumbnail_IMG_0420
Bilde 32 av 40
thumbnail_IMG_0418
Bilde 33 av 40
thumbnail_IMG_0417
Bilde 34 av 40
thumbnail_IMG_0416
Bilde 35 av 40
thumbnail_IMG_0353
Bilde 36 av 40
thumbnail_IMG_0342
Bilde 37 av 40
thumbnail_IMG_0337
Bilde 38 av 40
thumbnail_IMG_0315
Bilde 39 av 40
thumbnail_IMG_0297
Bilde 40 av 40

Alltid noe nytt og spennende å lære

– Det er spennende både å treffe hyggelige og flinke mennesker innen kundeservice, og ikke minst bli oppdatert på det siste innen ledelse og teknologi fra dyktige foredragsholdere fra inn- og utland, sier en engasjert Helene Børtnes til Kundeserviceavisen under Kundeservicedagene på Fornebu.

Kundeservicedagene 2022 gikk av stabelen 15. – 16. juni 2022, og det var en storstilt feiring av bransjen.

Her var det alt i fra foredrag med Google, mingling og kåring av beste kundeservice – blant annet beste kundeservice gjennom 10 år.

Bla deg gjerne gjennom bilder fra konferansen i toppen av saken!

Kulturbygging er viktig

Helene Børtnes er leder for salg og support i Cirkle K Norge, og er nysgjerrig på hva som er det siste nye innen bransjen.

– Det skjer alltid noe nytt, og det er nyttig å holde seg oppdatert. Jeg er her for å bli inspirert, og forhåpentligvis ta meg meg noe tilbake som kan bidra til enda bedre opplevelser for våre kunder fremover, forteller hun ivrig.

Det er utrolig viktig å få alle med på laget fremover

Adam Albrigtsen Flåten fra Storebrand har valgt å følge foredragene knyttet til strategi og ledelse.

– Jeg er nysgjerrig å høre på andres erfaringer i forhold til å bygge gode team og god kultur. Det er et utrolig viktig og spennende tema, og gitt det store fokuset på automatisering og digitalisering så er det utrolig viktig å få alle på laget med på reisen fremover, forklarer Adam ivrig.

Adam Albrigtsen Flåten fra Storebrand. FOTO: Steinar B. Christensen.

– Det er alltid noe å lære, og det er inspirerende å lytte til flinke foredragsholdere som kan dele av sine erfaringer. Og utrolig kjekt å treffe bransjekolleger fysisk igjen, avslutter Adam før han haster videre til neste foredrag.

Første gang på kundeservicekonferanse

Vi treffer også to deltakere som er på sin første kundeservicekonferanse.

Lone Grønbech (venstre) og Wenche Brennebak fra Sintef Norlab AS. FOTO: Steinar B. Christensen.

– Vi syntes programmet var veldig spennende, og er her for å bli inspirerte og få nye idéer vi kan ta med oss hjem, forteller Lone Grønbech og Wenche Brennebak fra Sintef Norlab AS. De jobber begge ved hovedkontoret i Mo i Rana.

Vi har mye å lære!

– Vi har mye å lære, har produkter og tjenester som krever mye rådgivning, har startet nettbutikk og er i en spennende utvikling. Blir spennende å høre erfaringer i forhold til digitalisering av kundereisen, og hvordan jobbe systematisk for å gjøre alt enklere for kundene, avslutter Lone og Wenche.

10 år med god kundeservice

Kundeservicedagene 2022 arrangeres av Tekna, og under festmiddagen ble Sbanken den store vinneren av KSIndeks prisen, i tøff konkurranse med NAF og Handelsbanken.

FOTO: Steinar B. Christensen

De var storfornøyd med å vinne prisen, og kundeserviceleder Gro Heidi Skarstein var veldig takknemlig.

– Jeg hyller både ansatte og kundene for prisen!

Sbanken vant også i kategorien bank, og Skarstein kunne dermed ta med seg flere av sine begeistrede medarbeidere fra Sbanken på podiet to ganger.

Sbanken til topps i kåringen av tiårets kundeservice