Kundeservicedagene 2022 gikk av stabelen 15. – 16. juni 2022, og det var en storstilt feiring av bransjen.
Her var det alt i fra foredrag med Google, mingling og kåring av beste kundeservice – blant annet beste kundeservice gjennom 10 år.
Bla deg gjerne gjennom bilder fra konferansen i toppen av saken!
Kulturbygging er viktig
Helene Børtnes er leder for salg og support i Cirkle K Norge, og er nysgjerrig på hva som er det siste nye innen bransjen.
– Det skjer alltid noe nytt, og det er nyttig å holde seg oppdatert. Jeg er her for å bli inspirert, og forhåpentligvis ta meg meg noe tilbake som kan bidra til enda bedre opplevelser for våre kunder fremover, forteller hun ivrig.
Det er utrolig viktig å få alle med på laget fremover
Adam Albrigtsen Flåten fra Storebrand har valgt å følge foredragene knyttet til strategi og ledelse.
– Jeg er nysgjerrig å høre på andres erfaringer i forhold til å bygge gode team og god kultur. Det er et utrolig viktig og spennende tema, og gitt det store fokuset på automatisering og digitalisering så er det utrolig viktig å få alle på laget med på reisen fremover, forklarer Adam ivrig.
Adam Albrigtsen Flåten fra Storebrand. FOTO: Steinar B. Christensen.
– Det er alltid noe å lære, og det er inspirerende å lytte til flinke foredragsholdere som kan dele av sine erfaringer. Og utrolig kjekt å treffe bransjekolleger fysisk igjen, avslutter Adam før han haster videre til neste foredrag.
Første gang på kundeservicekonferanse
Vi treffer også to deltakere som er på sin første kundeservicekonferanse.
Lone Grønbech (venstre) og Wenche Brennebak fra Sintef Norlab AS. FOTO: Steinar B. Christensen.
– Vi syntes programmet var veldig spennende, og er her for å bli inspirerte og få nye idéer vi kan ta med oss hjem, forteller Lone Grønbech og Wenche Brennebak fra Sintef Norlab AS. De jobber begge ved hovedkontoret i Mo i Rana.
Vi har mye å lære!
– Vi har mye å lære, har produkter og tjenester som krever mye rådgivning, har startet nettbutikk og er i en spennende utvikling. Blir spennende å høre erfaringer i forhold til digitalisering av kundereisen, og hvordan jobbe systematisk for å gjøre alt enklere for kundene, avslutter Lone og Wenche.
10 år med god kundeservice
Kundeservicedagene 2022 arrangeres av Tekna, og under festmiddagen ble Sbanken den store vinneren av KSIndeks prisen, i tøff konkurranse med NAF og Handelsbanken.
FOTO: Steinar B. Christensen
De var storfornøyd med å vinne prisen, og kundeserviceleder Gro Heidi Skarstein var veldig takknemlig.
– Jeg hyller både ansatte og kundene for prisen!
Sbanken vant også i kategorien bank, og Skarstein kunne dermed ta med seg flere av sine begeistrede medarbeidere fra Sbanken på podiet to ganger.