Kundeservicedagene 2022 gikk av stabelen 15. – 16. juni 2022, og det var en storstilt feiring av bransjen.
Her var det alt i fra foredrag med Google, mingling og kåring av beste kundeservice – blant annet beste kundeservice gjennom 10 år.
Bla deg gjerne gjennom bilder fra konferansen i toppen av saken!
Kulturbygging er viktig
Helene Børtnes er leder for salg og support i Cirkle K Norge, og er nysgjerrig på hva som er det siste nye innen bransjen.
– Det skjer alltid noe nytt, og det er nyttig å holde seg oppdatert. Jeg er her for å bli inspirert, og forhåpentligvis ta meg meg noe tilbake som kan bidra til enda bedre opplevelser for våre kunder fremover, forteller hun ivrig.
Det er utrolig viktig å få alle med på laget fremover
Adam Albrigtsen Flåten fra Storebrand har valgt å følge foredragene knyttet til strategi og ledelse.
– Jeg er nysgjerrig å høre på andres erfaringer i forhold til å bygge gode team og god kultur. Det er et utrolig viktig og spennende tema, og gitt det store fokuset på automatisering og digitalisering så er det utrolig viktig å få alle på laget med på reisen fremover, forklarer Adam ivrig.
– Det er alltid noe å lære, og det er inspirerende å lytte til flinke foredragsholdere som kan dele av sine erfaringer. Og utrolig kjekt å treffe bransjekolleger fysisk igjen, avslutter Adam før han haster videre til neste foredrag.
Første gang på kundeservicekonferanse
Vi treffer også to deltakere som er på sin første kundeservicekonferanse.
– Vi syntes programmet var veldig spennende, og er her for å bli inspirerte og få nye idéer vi kan ta med oss hjem, forteller Lone Grønbech og Wenche Brennebak fra Sintef Norlab AS. De jobber begge ved hovedkontoret i Mo i Rana.
Vi har mye å lære!
– Vi har mye å lære, har produkter og tjenester som krever mye rådgivning, har startet nettbutikk og er i en spennende utvikling. Blir spennende å høre erfaringer i forhold til digitalisering av kundereisen, og hvordan jobbe systematisk for å gjøre alt enklere for kundene, avslutter Lone og Wenche.
10 år med god kundeservice
Kundeservicedagene 2022 arrangeres av Tekna, og under festmiddagen ble Sbanken den store vinneren av KSIndeks prisen, i tøff konkurranse med NAF og Handelsbanken.
De var storfornøyd med å vinne prisen, og kundeserviceleder Gro Heidi Skarstein var veldig takknemlig.
– Jeg hyller både ansatte og kundene for prisen!
Sbanken vant også i kategorien bank, og Skarstein kunne dermed ta med seg flere av sine begeistrede medarbeidere fra Sbanken på podiet to ganger.