ian-schneider-PAykYb-8Er8-unsplash
FOTO: Ian Schneider, Unsplash

Godt nyttår fra Kundeserviceavisen!

Nok et nytt år står for døren, og Kundeserviceavisen feirer jul og nyttår både i Norge, USA og Canada.

Kundene setter stor pris på de som er på jobb for å hjelpe hele julen, og vi sender en ekstra hilsen til alle som gjør sitt ytterste for å yte kundeservice hver dag i høytiden!

Vi ser tilbake på et år fylt med gradvis tilbakekomst til kontorer etter pandemien, men samtidig en innføring av mer hybride arbeidsplasser.

Det er også enormt mange kundesentre som jobber hardt hver dag for å yte best mulig kundeservice. Noen har slitt for å få endene til å møtes, mens andre har hatt stor vekst.

Telefonkøene har vært lange, kokkelærlinger har blitt hotellsjefer, administrerende direktører går av og noen andre går på, pandemien har satt sitt preg på oss, folk har blitt mer miljøvennlig, strømregningene har gått til himmels og roboter har levert post på Aker Brygge. Det er bare noe av det som har skjedd i året som har gått.

Det er jammen vanskelig å oppsummere alt om 2022.

Det er en bransje i konstant utvikling, og teknologien blir stadig bedre og bedre.

Så hva blir det neste i 2023?

Hva kan vi forvente?

Vi i Kundeservice er klare for et nytt år, og vi gleder oss til å dykke enda mer ned i bransjen, og treffe flere kundesentre, ledere, eksperter, ansatte og alle som brenner for å yte det beste for kundene.

Riktig godt nytt år!

Her kommer et lite utvalg av våre saker fra 2022:

Telenor jobber for å se hver ansatt og skape trygghet — med en vaffelfredag i ny og ne

Lyse Dialog gleder seg til jul hvert år: – Det er kos, kos og atter kos

Joakim fra Evje var 16 år da han startet bedrift

Den største motivasjonen til Elkjøp er fornøyde kunder

Posten tester selvkjørende roboter: – Dette samspillet byr på mange nye muligheter

Kommuner kan spare millioner i året med digitale besøksmottak

Siden 1983 har McDonald’s hatt som mål å gi plass til alle

Bobler i glasset, stemning og motivasjon – Sbanken feiret storslått etter tiårets beste kundeservice

Thomas er en travel bryllupsplanlegger og toastmaster: – Man må gi 300% service

TINE: – Vi har som mål å bli et kundesenter i verdensklasse

— Dersom vi ikke forebygger nå kan problemet bli mye verre