Se bildekarusell i toppen av saken.
Det var god stemning og mye energi helt fra innsjekkingen under Kundeservicedagene på Fornebu, til langt ut på natten.
Konferansen er den viktigste scenen for sist nytt innen kundeservice, og rekordpåmeldingen tyder på at behovet både for å bli oppdatert, og treffe bransjekollegaer, er stort.
Denne konferansen er et høydepunkt i løpet av året for mange i kundeservicebransjen.
– Kundeservicedagene gir en unik mulighet for fagfolk innen kundeservice å samles, bli oppdatert på siste nytt, dele erfaringer og lære av hverandre, sier prosjektleder Haug.
– Kundeservice er et vidt begrep. Men selv om man er i forskjellige bransjer, så har man mye til felles. I hvert fall dette: alle har kunder, forteller Haug.
Ikke uventet var ChatGTP et sentralt tema fra første foredragsholder.
Konferansen byr på et bredt utvalg av temaer og foredrag som dekker alt fra kundeopplevelser og kundebehandling til teknologi og automatisering.
I år er det også lagt opp til at deltakerne kan delta i ulike workshops, og gir gode muligheter for å møte og nettverke med andre fagpersoner innen bransjen.
På kvelden var det også tid for å dele ut priser til Norges beste kundeservice, gjennom KSIndeks, med selveste komiker Christian Mikkelsen som programleder. Hele 10 priser skulle deles ut under festmiddagen.
CustomerTrends sto for KSIndeks 2023.
CustomerTrends eier Kundeserviceavisen.