Programleder for kvelden var ingen ringere enn selveste Christan Mikkelsen.
Programleder for kvelden var ingen ringere enn selveste Christan Mikkelsen. FOTO: Preben Torgalsbøen - TeknaBilde 1 av 39
IMG_22991
Bilde 2 av 39
IMG_23111
Bilde 3 av 39
IMG_23121
Bilde 4 av 39
IMG_23131
Bilde 5 av 39
IMG_23141
Bilde 6 av 39
IMG_23151
Bilde 7 av 39
IMG_23161
Bilde 8 av 39
IMG_23171
Bilde 9 av 39
IMG_23181
Bilde 10 av 39
IMG_23201
Bilde 11 av 39
IMG_23211
Bilde 12 av 39
IMG_23241
Bilde 13 av 39
IMG_23261
Bilde 14 av 39
IMG_23271
Bilde 15 av 39
IMG_23281
Bilde 16 av 39
IMG_23301
Bilde 17 av 39
IMG_23341
Bilde 18 av 39
IMG_23431
Bilde 19 av 39
IMG_23441
Bilde 20 av 39
IMG_23451
Bilde 21 av 39
IMG_23461
Bilde 22 av 39
IMG_23471
Bilde 23 av 39
IMG_23501
Bilde 24 av 39
IMG_23511
Bilde 25 av 39
IMG_23521
Bilde 26 av 39
IMG_23551
Bilde 27 av 39
IMG_23561
Bilde 28 av 39
IMG_23571
Bilde 29 av 39
IMG_23601
Bilde 30 av 39
IMG_23621
Bilde 31 av 39
IMG_23731
Bilde 32 av 39
IMG_23741
Bilde 33 av 39
IMG_23751
Bilde 34 av 39
IMG_23761
Bilde 35 av 39
KS-dagene
Bilde 36 av 39
Ved bordet
Bilde 37 av 39
Steinar B. Christian fra CustomerTrends presenterte KSIndeks.
Steinar B. Christian fra CustomerTrends presenterte KSIndeks.Bilde 38 av 39
Programleder Christian Mikkelsen.
Programleder Christian Mikkelsen. FOTO: Preben Torgalsbøen - TeknaBilde 39 av 39

ChatGPT inntok Kundeservicedagene i Oslo

Tekna arrangerer Kundeservicedagene for niende gang den 10. og 11. mai. Hele 450 deltakere var påmeldt for å bli oppdatert på siste nytt innen teknologi og ledelse innen kundeservice. – Kundeservicedagene gir en unik mulighet. Selv om man er i forskjellige bransjer, så er det noe med å ta del i denne opplevelsen sammen, sier prosjektleder i Tekna, Kristin Haug.

Se bildekarusell i toppen av saken.

Det var god stemning og mye energi helt fra innsjekkingen under Kundeservicedagene på Fornebu, til langt ut på natten.

Konferansen er den viktigste scenen for sist nytt innen kundeservice, og rekordpåmeldingen tyder på at behovet både for å bli oppdatert, og treffe bransjekollegaer, er stort.

Denne konferansen er et høydepunkt i løpet av året for mange i kundeservicebransjen.

– Kundeservicedagene gir en unik mulighet for fagfolk innen kundeservice å samles, bli oppdatert på siste nytt, dele erfaringer og lære av hverandre, sier prosjektleder Haug.

– Kundeservice er et vidt begrep. Men selv om man er i forskjellige bransjer, så har man mye til felles. I hvert fall dette: alle har kunder, forteller Haug.

Ikke uventet var ChatGTP et sentralt tema fra første foredragsholder.

Konferansen byr på et bredt utvalg av temaer og foredrag som dekker alt fra kundeopplevelser og kundebehandling til teknologi og automatisering.

I år er det også lagt opp til at deltakerne kan delta i ulike workshops, og gir gode muligheter for å møte og nettverke med andre fagpersoner innen bransjen.

På kvelden var det også tid for å dele ut priser til Norges beste kundeservice, gjennom KSIndeks, med selveste komiker Christian Mikkelsen som programleder. Hele 10 priser skulle deles ut under festmiddagen.


CustomerTrends sto for KSIndeks 2023.
CustomerTrends eier Kundeserviceavisen.