Frost & Sullivans Årets Selskap-pris blir årlig tildelt selskaper som er ledende innen innovasjon og vekst i sine respektive bransjer.
– Vitnesbyrd om dedikasjonen og den innovative tankegangen
Selskapet med over to tiårs erfaring er glad for anerkjennelsen.
– Puzzels suksess med å bli kåret til Årets selskap 2023 av Frost & Sullivan er et vitnesbyrd om dedikasjonen og den innovative tankegangen til vårt utrolige team, samt vårt tette samarbeid med kundene våre, forteller Frederic Laziou, administrerende direktør i Puzzel.
Puzzels omfattende produktportefølje omfatter produktivitets- og planleggingsverktøy som både øker ytelsen og skaper bedre kundeopplevelser.
Denne unike tilnærmingen muliggjør automatisering av oppgaver, personlig kundeservice og verdifull innsikt for organisasjoner.
– Vi har et stort ønske om å levere eksepsjonelle opplevelser gjennom våre løsninger og utnytte avanserte AI-teknologier for å revolusjonere kontaktsenterindustrien, sier Laziou.
Med en integrasjon av selvbetjeningsløsninger hjelper Puzzel bedrifter med å takle utfordringene i den digitale tidsalderen.
Effektivisert arbeidsprosessene for kundeserviceagenter
Puzzels moderne løsninger har effektivisert arbeidsprosessene for kundeserviceagenter, og dette har bidratt til en bemerkelsesverdig reduksjon på hele 50 % i gjennomsnittskostnader per serviceforespørsel.
Videre har 90 % av henvendelsene blitt løst ved første kontakt.
Dette har ikke bare ført til betydelig kostnadsreduksjon, men også en imponerende økning på 60 % færre innkommende henvendelser og en forbedret konverteringsrate på 35 %, skriver Puzzle på sin egen nettisde.
Reduksjon på 50 % i gjennomsnittskostnader per serviceforespørsel
– Puzzels imponerende prestasjoner er en direkte resultat av deres kundefokuserte tilnærming, forteller Riana Bernard, Best Practices Research Analyst hos Frost & Sullivan.
– Selskapet forstår bransjens stadig endrede behov og jobber for å skape løsninger som oppfyller disse kravene, skryter Bernard.
– Ved å samarbeide tett med kundene får Puzzel uvurdelig innsikt som selskapet bruker i sin produktutvikling. Dette gir optimale resultater, sier Bernard videre.
– Fortsette å flytte grensene for AI
Prisen anerkjenner ikke bare nivået av innovasjon og teknologi, men også lederskapet når det kommer til kundeverdi og markedspåvirkning.
Puzzel har demonstrert en kontinuerlig innsats for å møte bransjens skiftende behov og levere forbedrede kundeopplevelser.
Møter bransjens skiftende behov
Denne prisen understreker deres posisjon som en pålitelig aktør i det europeiske CCaaS-markedet.
– Etter hvert som vi beveger oss fremover, vil vi fortsette å flytte grensene for AI og sikre at kundene våre holder seg i forkant av CX, forteller Frederic Laziou avslutningsvis.