Årets tema er Hvordan skape morgendagens kundeopplevelser?
Morgendagens kundeopplevelser
Mange virksomheter jobber nå for å finne en god balanse mellom mennesker og bruk av ny teknologi i kundeservice i fremtiden.
– Jeg oppfordrer alle som jobber med kundeservice å komme for å høre hva som er viktig for fremtiden, både ledere og medarbeidere i kundeservice, forteller Bjørn Bohne.
Programmet i år setter lys på hvordan du kan skape morgendagens kundeopplevelser.
– Vi i Bergen Kundeserviceforum har satt sammen et spennende program basert på tilbakemeldinger og ønsker fra tidligere konferanser, forteller Bohne.
Sette kundeservice på kartet
– Hvordan utviklingen innen kundeservice blir fremover er det mange som er nysgjerrige på, forteller Christensen, prosjektleder for Kundeservicedagene i Bergen.
Steinar B. Christensen ser frem til å ta del i konferansen og diskutere morgendagens kundeopplevelser på konferansen.
– Det er en todagers konferanse med høy kvalitet på foredragene, et spennende og flott kveldsarrangement hvor alle deltagerene kan treffe hverandre og sammen hylle den viktige jobben de gjør ut mot kundene, forteller Christensen.
Konferansen arrangeres 18. og 19. oktober.
– Vi skal også dele ut priser og utmerkelser, fortsetter Christensen.
Mens teknologiske fremskritt som kunstig intelligens, chatbots og automatiserte løsninger har gjort det mulig å håndtere store mengder kundehenvendelser raskt og effektivt, er det viktig å ikke miste av syne betydningen av menneskelig interaksjon.
– Jeg ser frem til å reflektere rundt hvordan vi kan best utnytte de teknologiske fremskrittene samtidig som vi bevarer den menneskelige «touchen». Det er tross alt den som så ofte er nøkkelen til en positiv kundeopplevelse, forteller Christensen.
Møt likesinnende
Bjørn Bohne understreker at konferansen ikke bare er en mulighet for faglig påfyll, men også en sjanse til å bygge nettverk med likesinnede i bransjen.
– Jeg gleder meg til å gå på konferansen og gå å treffe de motiverte og dedikerte folka som jobber med kundeservice, forteller Bohne.
For de som er interessert i kundeservice og ønsker å dykke dypere inn i hva fremtiden kan bringe, er dette en mulighet man ikke bør gå glipp av.
Ser frem til å treffe de motiverte og dedikerte kundeservicefolka
– Her kan du treffe folk med felles arbeidserfaring, høre på dyktige foredragsholdere som engasjerer og kommer med gode innspill, sier Bohne.
En god balanse mellom teknologi og mennesker vil bidra til å skape en positiv kundeopplevelse ved å tilby raske og nøyaktige løsninger samtidig som man opprettholder den menneskelige faktoren.
– På konferansen vil vi utforske denne balansegangen, og diskutere det viktige tema for fremtiden, sier Bohne.
– Bli med!
– Det er alltid viktig med faglig påfyll. Ved å høre på dyktige foredragsholdere blir du motivert og inspirert, sier Bohne.
Årets konferanse vil være vertskap for flere kjente navn.
Noen av foredragsholderne er Øystein Pettersen, Geir Aker (kjent som Fenriken i Kompani Lauritzen), administrerende direktør i Vinmonopolet, Elisabeth Hunter, og professor fra NHH, Tor Wallin Andreassen.
André Ulveseter vil lose deltakerne gjennom de to dagene som konferansier.
Få faglig påfyll, motivasjon og inspirasjon
Alle disse kjente fjesene, og enda flere spennende foredragsholdere ser du i Radisson Blu sine lokaler på Bryggen 18. – 19. oktober 2023.
Med høy kvalitet på foredragene, et engasjerende kveldsarrangement og sjansen til å treffe andre dedikerte fagfolk, ser dette ut til å være en viktig hendelse du ikke bør gå glipp av.
Så til alle i kundeservicebransjen – her er din invitasjon til å bli inspirert, engasjert og komme sammen med likesinnede for å forme morgendagens kundeopplevelser. Meld deg på HER.