Dag to av konferansen startet med høy energi og forventning. Etter en suksessrik første dag var stemningen på topp, og forventningene til dagens program var høye. Deltakerne ble ikke skuffet.
Spennende foredrag
Et av gårsdagens mange høydepunkter var foredraget holdt av professor fra NHH, Tor Wallin Andreassen, som dykket dypt inn i fremtidens kundeopplevelser.
Han la vekt på viktigheten av å kombinere teknologiske fremskritt med menneskelig empati og forståelse. Hans presentasjon ble mottatt med stor applaus og satte tonen for resten av dagen.
Elisabeth Hunter, administrerende direktør i Vinmonopolet, delte innsikter fra sin egen erfaring og understreket hvordan kundeservice har utviklet seg gjennom årene.
Hun fortalte mer om den fascinerende historien om hvordan Vinmonopolet har jobbet for å sikre seg flere priser for landets beste kundeservice.
David C. Vogt ga deltakerne et filosofisk blikk på relasjonen mellom kunde og selger. En interessant innfallsvinkel som skapte flere refleksjoner rundt om kring i salen.
Den siste foreleseren for dagen var Geir Aker «Fenriken». Han ga et tydelig foredrag om å være presis i språket, og verdien av dette.
Stor suksess
Bergen Kundeserviceforums egen styreleder, Bjørn Bohne, avsluttet konferansen med en oppsummering av begge dager og takket alle deltakere, foredragsholdere og sponsorer for deres bidrag.
– Dette er en perfekt arena for å treffes, utveksle erfaring og sette kundeservice på kartet, og hans ord resonnerte med alle til stede.
Gjøre Bergen til Norges beste kundeserviceby
De to dagene av konferansen har vært preget av god stemning, interessante diskusjoner og en følelse av fellesskap blant deltakerne.
For Bergen Kundeserviceforum har dette året vært spesielt, da de markerer sitt tiende jubileum for å arrangere Kundeservicedagene.
Med denne suksessen i bakhodet ser Bergen Kundeserviceforum frem til å fortsette å fremme kundeservice, og gjøre Bergen til Norges beste kundeserviceby.