Takk til den flinke gjengen i Bergen Kundeserviceforum som har arrangert så flotte dager for rundt 250 deltakere. FOTO: Ida Amalea Furseth
Takk til den flinke gjengen i Bergen Kundeserviceforum som har arrangert så flotte dager for rundt 250 deltakere. FOTO: Ida Amalea FursethBilde 1 av 40
Erlend Stunner fra Bad.no fortalte om gode kundeopplevelser ved hjelp av AI i netthandel. FOTO: Tove Lise Mossestad // BKF
Erlend Stunner fra Bad.no fortalte om gode kundeopplevelser ved hjelp av AI i netthandel. FOTO: Tove Lise Mossestad // BKFBilde 2 av 40
Marius Løken, offer i Halloween-drapet, fortalte om hvordan man kan snu motgang til medgang. FOTO: Tove Lise Mossestad // BKF
Marius Løken, offer i Halloween-drapet, fortalte om hvordan man kan snu motgang til medgang. FOTO: Tove Lise Mossestad // BKFBilde 3 av 40
Marius Løken inspirerte salen. FOTO: Tove Lise Mossestad // BKF
Marius Løken inspirerte salen. FOTO: Tove Lise Mossestad // BKFBilde 4 av 40
Engasjerende historieforteller. FOTO: Tove Lise Mossestad // BKF
Engasjerende historieforteller. FOTO: Tove Lise Mossestad // BKFBilde 5 av 40
Heide Sperre, gründer av FLY AS, delte innsikt om kommunikasjon i sosiale medier. FOTO: Tove Lise Mossestad // BKF
Heide Sperre, gründer av FLY AS, delte innsikt om kommunikasjon i sosiale medier. FOTO: Tove Lise Mossestad // BKFBilde 6 av 40
Heidi Sperre lærte salen mye nyttig om digital kommunikasjon. FOTO: Tove Lise Mossestad // BKF
Heidi Sperre lærte salen mye nyttig om digital kommunikasjon. FOTO: Tove Lise Mossestad // BKFBilde 7 av 40
Artig eksempel. FOTO: Tove Lise Mossestad // BKF
Artig eksempel. FOTO: Tove Lise Mossestad // BKFBilde 8 av 40
Deltakerne er med. FOTO: Tove Lise Mossestad // BKF
Deltakerne er med. FOTO: Tove Lise Mossestad // BKFBilde 9 av 40
Store smil med så spennende foredrag! FOTO: Tove Lise Mossestad // BKF
Store smil med så spennende foredrag! FOTO: Tove Lise Mossestad // BKFBilde 10 av 40
André Ulveseter loset deltakerne gjennom opplegget. FOTO: Tove Lise Mossestad // BKF
André Ulveseter loset deltakerne gjennom opplegget. FOTO: Tove Lise Mossestad // BKFBilde 11 av 40
Artig underholdning underveis. FOTO: Tove Lise Mossestad // BKF
Artig underholdning underveis. FOTO: Tove Lise Mossestad // BKFBilde 12 av 40
Plutselig kom det blomster. FOTO: Tove Lise Mossestad // BKF
Plutselig kom det blomster. FOTO: Tove Lise Mossestad // BKFBilde 13 av 40
Torill Guzman fra Adecco forteller om de forskjellige generasjonene på Kundeservicedagene i Bergen.
Torill Guzman fra Adecco forteller om de forskjellige generasjonene på Kundeservicedagene i Bergen. FOTO: Tove Lise Mossestad // BKFBilde 14 av 40
Det var interessant å høre hvordan vi alle er forskjellige. FOTO: Tove Lise Mossestad // BKF
Det var interessant å høre hvordan vi alle er forskjellige. FOTO: Tove Lise Mossestad // BKFBilde 15 av 40
LeadDesk var til stede på utstillerområdet. FOTO: Tove Lise Mossestad // BKF
LeadDesk var til stede på utstillerområdet. FOTO: Tove Lise Mossestad // BKFBilde 16 av 40
Bjarte Lyssand forteller om endringene i KSindeks. FOTO: Tove Lise Mossestad // BKF
Bjarte Lyssand forteller om endringene i KSindeks. FOTO: Tove Lise Mossestad // BKFBilde 17 av 40
Trond Bjorøy Larsen, CEO i NextGenTel, fortalte om oppturer og nedturer med en humoristisk tone.
FOTO: Tove Lise Mossestad // BKF
Trond Bjorøy Larsen, CEO i NextGenTel, fortalte om oppturer og nedturer med en humoristisk tone. FOTO: Tove Lise Mossestad // BKFBilde 18 av 40
Trond Bjorøy Larsen. FOTO: Tove Lise Mossestad // BKF
Trond Bjorøy Larsen. FOTO: Tove Lise Mossestad // BKFBilde 19 av 40
Deltakerne er investert i det som blir fortalt på scenen. FOTO: Tove Lise Mossestad // BKF
Deltakerne er investert i det som blir fortalt på scenen. FOTO: Tove Lise Mossestad // BKFBilde 20 av 40
Steinar B. Christensen heier på de teknologiske fremskrittene, men understreker at kunden må være i sentrum.
Steinar B. Christensen heier på de teknologiske fremskrittene, men understreker at kunden må være i sentrum.Bilde 21 av 40
Han delte spennende tanker om fremtidens kundeopplevelser. FOTO: Tove Lise Mossestad // BKF
Han delte spennende tanker om fremtidens kundeopplevelser. FOTO: Tove Lise Mossestad // BKFBilde 22 av 40
Fin musikk i pausen. FOTO: Tove Lise Mossestad // BKF
Fin musikk i pausen. FOTO: Tove Lise Mossestad // BKFBilde 23 av 40
"Fenriken" hadde et interessant foredrag om tydelig kommunikasjon. FOTO: Ida Amalea Furseth
"Fenriken" hadde et interessant foredrag om tydelig kommunikasjon. FOTO: Ida Amalea FursethBilde 24 av 40
Damene fra Adecco var på plass på utstillerområdet. FOTO: Ida Amalea Furseth
Damene fra Adecco var på plass på utstillerområdet. FOTO: Ida Amalea FursethBilde 25 av 40
Elisabeth Hunter, Vinmonopol-sjef, fortalte om den interessante reisen til selskapet. FOTO: Ida Amalea Furseth
Elisabeth Hunter, Vinmonopol-sjef, fortalte om den interessante reisen til selskapet. FOTO: Ida Amalea FursethBilde 26 av 40
Fullsatt sal med spente deltakere. Klar for faglig påfyll. FOTO: Ida Amalea Furseth
Fullsatt sal med spente deltakere. Klar for faglig påfyll. FOTO: Ida Amalea FursethBilde 27 av 40
Spente deltakere. FOTO: Tove Lise Mossestad // BKF
Spente deltakere. FOTO: Tove Lise Mossestad // BKFBilde 28 av 40
Flott arena for å bygge nettverk. FOTO: Tove Lise Mossestad // BKF
Flott arena for å bygge nettverk. FOTO: Tove Lise Mossestad // BKFBilde 29 av 40
Slå seg ned og gjør deg klar for faglig påfyll. FOTO: Tove Lise Mossestad // BKF
Slå seg ned og gjør deg klar for faglig påfyll. FOTO: Tove Lise Mossestad // BKFBilde 30 av 40
Hyggelig velkomst. FOTO: Tove Lise Mossestad // BKF
Hyggelig velkomst. FOTO: Tove Lise Mossestad // BKFBilde 31 av 40
FOTO: Tove Lise Mossestad // BKF
FOTO: Tove Lise Mossestad // BKFBilde 32 av 40
Bjørn Bohne, styreleder i BKF, oppsummerte konferansen. FOTO: Tove Lise Mossestad // BKF
Bjørn Bohne, styreleder i BKF, oppsummerte konferansen. FOTO: Tove Lise Mossestad // BKFBilde 33 av 40
Applaus! FOTO: Tove Lise Mossestad // BKF
Applaus! FOTO: Tove Lise Mossestad // BKFBilde 34 av 40
Dyktig programleder. FOTO: Tove Lise Mossestad // BKF
Dyktig programleder. FOTO: Tove Lise Mossestad // BKFBilde 35 av 40
God stemning! FOTO: Tove Lise Mossestad // BKF
God stemning! FOTO: Tove Lise Mossestad // BKFBilde 36 av 40
Engasjerende foredragsholder. FOTO: Tove Lise Mossestad // BKF
Engasjerende foredragsholder. FOTO: Tove Lise Mossestad // BKFBilde 37 av 40
Øystein "Pølsa" Pettersen inspirerte forsamlingen. FOTO: Tove Lise Mossestad // BKF
Øystein "Pølsa" Pettersen inspirerte forsamlingen. FOTO: Tove Lise Mossestad // BKFBilde 38 av 40
Stående applaus! FOTO: Tove Lise Mossestad // BKF
Stående applaus! FOTO: Tove Lise Mossestad // BKFBilde 39 av 40
Fornøyde deltakere. FOTO: Tove Lise Mossestad // BKF
Fornøyde deltakere. FOTO: Tove Lise Mossestad // BKFBilde 40 av 40

Kundeservicedagene: Service i sentrum!

Den tiende utgaven av Kundeservicedagene, arrangert av Bergen Kundeserviceforum, er nå fullført med stor suksess. To spennende dager med lærerike foredrag, nettverksbygging og dyptgående diskusjoner ble i går avsluttet på Radisson Blu’s vakre lokaler på Bryggen.

Dag to av konferansen startet med høy energi og forventning. Etter en suksessrik første dag var stemningen på topp, og forventningene til dagens program var høye. Deltakerne ble ikke skuffet.

Spennende foredrag

Et av gårsdagens mange høydepunkter var foredraget holdt av professor fra NHH, Tor Wallin Andreassen, som dykket dypt inn i fremtidens kundeopplevelser.

Han la vekt på viktigheten av å kombinere teknologiske fremskritt med menneskelig empati og forståelse. Hans presentasjon ble mottatt med stor applaus og satte tonen for resten av dagen.

Elisabeth Hunter, administrerende direktør i Vinmonopolet, delte innsikter fra sin egen erfaring og understreket hvordan kundeservice har utviklet seg gjennom årene.

Hun fortalte mer om den fascinerende historien om hvordan Vinmonopolet har jobbet for å sikre seg flere priser for landets beste kundeservice.

David C. Vogt ga deltakerne et filosofisk blikk på relasjonen mellom kunde og selger. En interessant innfallsvinkel som skapte flere refleksjoner rundt om kring i salen.

Den siste foreleseren for dagen var Geir Aker «Fenriken». Han ga et tydelig foredrag om å være presis i språket, og verdien av dette.

Stor suksess

Bergen Kundeserviceforums egen styreleder, Bjørn Bohne, avsluttet konferansen med en oppsummering av begge dager og takket alle deltakere, foredragsholdere og sponsorer for deres bidrag.

– Dette er en perfekt arena for å treffes, utveksle erfaring og sette kundeservice på kartet, og hans ord resonnerte med alle til stede.

Gjøre Bergen til Norges beste kundeserviceby

De to dagene av konferansen har vært preget av god stemning, interessante diskusjoner og en følelse av fellesskap blant deltakerne.

For Bergen Kundeserviceforum har dette året vært spesielt, da de markerer sitt tiende jubileum for å arrangere Kundeservicedagene.

Suksess med glimrende stemning

Med denne suksessen i bakhodet ser Bergen Kundeserviceforum frem til å fortsette å fremme kundeservice, og gjøre Bergen til Norges beste kundeserviceby.