Kopi av ICE (3)

‘NM i svartid’: – Hvem blir best i finans?

Etter uker med intens konkurranse og knivskarp rivalisering, er øyeblikket endelig her. Tryg og Handelsbanken står ansikt til ansikt i den avgjørende duellen om å bli den første finalisten i «NM i svartid». Dette er mer enn bare en konkurranse om svartider; det er et kappløp for å sette nye standarder i kundeservicebransjen.

Begge selskapene har demonstrert eksepsjonell kompetanse og engasjement for å levere førsteklasses kundeservice.

Tryg, med sin strategiske tilnærming til bemanning basert på trafikkprognoser, og Handelsbanken, med sin ambisjon om å være den mest tilgjengelige banken, har begge sine øyne fastlåst på seierspallen.

Reglene er de samme som alltid. Tiden måles fra vi trykker ring til vi hører et menneske i den andre enden. Vi har et spørsmål om fakturaen.

Tidligere resultater i mesterskapet er nullstilt, og vi har over en lengre periode testet de to selskapene – til ulike tidspunkter i løpet av dagen.

Forskjeller

Som klokken tikker ned, er spenningen på sitt høyeste.

Tryg sin meny tar i overkant av 1 minutt å gjennomføre før man blir satt i kø.

Er dette avgjørende?

På den andre siden står Handelsbanken, uten tastemeny.

Det tar cirka 30 sekunder fra vi trykker ring til vi blir satt i kø.

Som klokken tikker ned, er spenningen på sitt høyeste

Utvilsomt en fordel i denne konkurransen.

– Svartiden er kundens første møte med oss, dersom vi er gode her, legger vi et godt grunnlag for den totale opplevelsen av kundens henvendelse, sier Robin Sandal, Direktør for kundedivisjon i Tryg.

– Vi skal være den enkleste banken å komme i kontakt med. Det vet vi at gjør kundene glade, forteller Lars N. Sæthre, markeds- og kommunikasjonsdirektør.

Den første finalisten er…

Mens sekundene teller ned…

Resultatene er klare.

Handelsbanken er erklært vinneren!

Går nå videre som den første finalisten i «NM i svartid»

Handelsbanken hadde en snittid på nøyaktig 60 sekunder.

Tryg hadde 109 sekunder.

Handelsbanken går nå videre som den første finalisten i «NM i svartid», og setter en ny standard for hva kunder kan forvente.

Gratulerer til Handelsbanken!

Neste stopp: Finalen

Med Handelsbanken klar for finalen, retter nå alle øyne seg mot neste oppgjør.

Hvem vil bli den neste utfordreren?

Spenningen fortsetter i «NM i svartid», hvor kvalitet, effektivitet og kundetilfredshet er nøkkelordene.

En lang turnering begynner å nærme seg slutten. Hvem stikker av med den aller gjeveste prisen?