Julen er en tid for refleksjon, takknemlighet og samhold.
Det er en periode der vi samles med våre nærmeste, deler gleder og skaper minner som varer livet ut.
Men i denne festlige tiden, er det også viktig å huske på de som fortsatt er i arbeid for å sikre at våre behov og forventninger møtes, spesielt innen kundeservice.
Kunder er den øverste sjefen
Som redaktør i Kundeserviceavisen, har jeg den store gleden av å arbeide tett med mange av dere som er i denne viktige bransjen.
Deres utrettelige innsats, engasjement og dedikasjon til å yte eksepsjonell service, også under julehøytiden, fortjener vår dypeste anerkjennelse og takknemlighet.
I året som snart er bak oss, har vi sett utallige eksempler på hvordan kundeservicearbeidere har levert utover det forventede for å sikre positive kundeopplevelser.
Mange har møtt kunder som er fortvilet over økte strømpriser, matvarepriser og økende renter. Det har gitt mange av dere utfordringer i hverdagen.
Men det er tross alt kunden som er den øverste sjefen, og da handler det om å være tilstede .
Deres vilje og evne til å yte det beste for kundene er alltid inspirerende å observere.
Takk!
Nå som de fleste av oss går inn i julefeiringen, ønsker jeg å takke hver og en av dere for deres uvurderlige bidrag til de gode kundeopplevelsene, og til å løfte frem kundeservicebransjen på en positiv måte.
Uansett om du tilbringer høytiden hjemme, med familien eller på jobb, så skal du vite at din innsats blir verdsatt og anerkjent.
Vi ser alle frem til et nytt og spennende år. I 2024 vil vi møte nye muligheter og utfordringer i en verden i stadig endring.
Til slutt, pass på hverandre og dere selv i denne spesielle tiden. Ønsker dere alle en riktig god jul og et fremgangsrikt nytt år.
Med hjertelig julehilsen,
Steinar B. Christensen
Redaktør, Kundeserviceavisen