Det er travle dager for Kristin Haug i Tekna. Hun er prosjektleder for arrangmentet som foregår 5.-6. juni 2024.
– Vi ønsker å gi deg som deltaker masse faglig påfyll og inspirasjon som du kan ta med deg tilbake i jobben du gjør hver dag for å skape gode kundeopplevelser. Vi ønsker å skape en arena for nettverksbygging og mingling, hvor du også kan få den informasjonen du er på jakt etter i utstillerområdet, forteller Haug til Kundeserviceavisen.
Jublieumskonferanse
Haug gir et innblikk i hva deltakerne kan forvente fra årets konferanse.
– Konferansen gir oss anledning til å reflektere over endringer som har skjedd, forteller hun. Hvilken retning peker pilen mot de kommende ti årene?
Kundeservicedagene har vokst til å bli et viktig samlingspunkt for kundeservicemiljøet.
– Vi ser tilbake på hvordan programmet har utviklet seg. Fokus har skiftet enormt, spesielt innen teknologi. For ti år siden snakket vi ikke om chatbots, men i dag er de og annen generativ AI en integrert del av vår hverdag, forteller Haug.
Denne jublieumskonferansen kan man ikke gå glipp av
– Ledelse har også endret seg, legger Haug til.
Ledere må nå forstå teknologi dypt og lede globale team effektivt. Endringene skjer raskt, og som leder må du kunne tilpasse deg og engasjere teamet ditt.
– Også kundereiser, kundeopplevesene og forvetninger endrer seg mye raskere enn før, sier hun.
Konferansen fokuserer på «Kundelojalitet i usikre tider», og utforsker hvordan ytre faktorer påvirker kundeatferd. De fire hovedtemaene er: Kundelojalitet i usikre tider, teknologi, kundeopplevese i endring og ledelse.
– Meld dere på nå
Haug kan også fortelle om mange spennende utstillere. I tillegg vil konferansen ledes av Einar Tørnquist, og Lars Berrum vil lede festmiddagen på kvelden. Da vil vinnerne av Årets kundeservice kåres.
– Jeg gleder meg til å se publikum og utstillerne. Det er hyggelig å ønske noen velkommen tilbake, og hilse velkommen til de som ikke har vært her før.
Hun ser frem til å se alle innleggene, og at det blir spennende å se hvordan programmet man har nøye planlagt blir spilt ut i virkeligheten.
– Så gleder jeg meg så klart mye til kvelden. Da er det god stemning, og prisutdeling hvor Norges beste kundeservice skal kåres.
Hun oppsummerer enkelt og greit hvorfor man bør melde seg på.
– Det er et interessant og spennendes program, et viktig samlingspunkt for alle som er interessert i kundeservice, erfaringsutveksling med andre opptatt av det samme som deg, påfyll av innsikt og kunnskap, nyttig informasjon fra utstillerne og en fantastisk festkveld.
– Meld dere på nå, oppfordrer hun avslutningsvis.
Les mer og meld deg på HER.