Årets kundeservice er kåringen av Norges beste virksomhet på kundeservice. Prisen er basert på Kantars store kundesentermåling, KSindeks, med over 20 000 intervjuer hvert år.
Vinnerne skal kåres under Kundeservicedagene 2024 i Oslo 5. juni.
Kategoriene er som følger: TV & strømmetjenester, Telefoni, Strøm, Reise & overnatting, Offentlig, Forsikring, Bredbånd, Bank og Åpen klasse.
KSindeks har over 250 000 respondenter i sin erfaringsbase, og er med dette Norges største og mest representative studie innen kundeservice.
Det er kundenes tilbakemeldinger på kundeservice og kundesentre i Norge.
Og kundenes utvalgte favoritter for 2024 er…
De som har gjort det best innen kategorien TV & strømmetjenester er:
De som har gjort det best innen kategorien Telefoni er:
De som har gjort det best innen kategorien Strøm er:
De som har gjort det best innen kategorien Reise & overnatting er:
De som har gjort det best innen kategorien Offentlig er:
De som har gjort det best innen kategorien Forsikring er:
De som har gjort det best innen kategorien Bredbånd er:
De som har gjort det best innen kategorien Bank er:
De som har gjort det best innen kategorien Åpen klasse er:
Gratulerer!
Kandidatene som nå er blant topp 3 har ifølge kundene alle jobbet hardt, ytt det de kan og gitt god service. Det er derfor de nå hylles blant kundene, og er blant de beste i landet i sin bransje.
Vinnerne skal kåres under festmiddagen på Kundeservicedagene 2024 i Oslo 5. juni.
KSIndeks-målingen startet i 2010. Kantar var ansvarlig for KSIndeks frem til 2021, og bidrar fremdeles med datainnsamling og analyse. CustomerTrends overtok ansvaret for KSIndeks høsten 2022.
CustomerTrends eier Kundeserviceavisen.