Bjarte Lyssand, Rådgiver, Customer Trends.
Bjarte Lyssand, Rådgiver, Customer Trends.Bilde 1 av 17
Det var mange folk i utstillerområdet som oppdaterte seg på de siste nyhetene.
Det var mange folk i utstillerområdet som oppdaterte seg på de siste nyhetene.Bilde 2 av 17
Bjarte Lyssand, Rådgiver, Customer Trends.
Bjarte Lyssand, Rådgiver, Customer Trends.Bilde 3 av 17
Jørgen Schübeler Reiten, Head of Customer Care Nordic, Komplett Group og
Daniel Hauan, Head of Communications, Komplett Group, under Kundeservicedagene 2024. – Vi er ikke overrasket over Kundeserviceavisen sin opplevelse av vår kundeservice. Dette er en kjent, men midlertidig problemstilling vi jobber med å løse.
Jørgen Schübeler Reiten, Head of Customer Care Nordic, Komplett Group og Daniel Hauan, Head of Communications, Komplett Group, under Kundeservicedagene 2024. – Vi er ikke overrasket over Kundeserviceavisen sin opplevelse av vår kundeservice. Dette er en kjent, men midlertidig problemstilling vi jobber med å løse.Bilde 4 av 17
Anita Schjøll Brede, CEO & Co-Founder, Iris AI.
Anita Schjøll Brede, CEO & Co-Founder, Iris AI.Bilde 5 av 17
Anita Schjøll Brede, CEO & Co-Founder, Iris AI.
Anita Schjøll Brede, CEO & Co-Founder, Iris AI.Bilde 6 av 17
Aida Omerovic, Forskningsleder for cybersikkerhet, SINTEF.
Aida Omerovic, Forskningsleder for cybersikkerhet, SINTEF.Bilde 7 av 17
Henrik Bakken, Training Manager, Toyota.
Henrik Bakken, Training Manager, Toyota.Bilde 8 av 17
Tue Martin Berg, CEO, Capturi.
Tue Martin Berg, CEO, Capturi.Bilde 9 av 17
Mia Mourujärvi og Tor Egil Gautneb.
Mia Mourujärvi og Tor Egil Gautneb.Bilde 10 av 17
Aida Omerovic, Forskningsleder for cybersikkerhet, SINTEF.
Aida Omerovic, Forskningsleder for cybersikkerhet, SINTEF.Bilde 11 av 17
Eirik Newth.
Eirik Newth.Bilde 12 av 17
Gro Heidi Øvstegård Skarstein, Seksjonsleder Kundebetjening, Sbanken – et konsept fra DNB.
Gro Heidi Øvstegård Skarstein, Seksjonsleder Kundebetjening, Sbanken – et konsept fra DNB.Bilde 13 av 17
Marie-Anne Zachrisson, Landssjef, Ving Norge.
Marie-Anne Zachrisson, Landssjef, Ving Norge.Bilde 14 av 17
Thomas Holtlien Hagen, Chief Customer Officer, Talkmore.
Thomas Holtlien Hagen, Chief Customer Officer, Talkmore.Bilde 15 av 17
Gro Heidi Øvstegård Skarstein, Seksjonsleder Kundebetjening, Sbanken – et konsept fra DNB og
Marie-Anne Zachrisson, Landssjef, Ving Norge.
Gro Heidi Øvstegård Skarstein, Seksjonsleder Kundebetjening, Sbanken – et konsept fra DNB og Marie-Anne Zachrisson, Landssjef, Ving Norge.Bilde 16 av 17
Eli Henriette Larsen, Direktør for Kundeservice i Telenor. Her under Kundeservicedagene 2024.
Eli Henriette Larsen, Direktør for Kundeservice i Telenor. Her under Kundeservicedagene 2024. FOTO: Ida Amalea FursethBilde 17 av 17

Kundeservicedagene 2024 er i gang!

Kundeservicedagene 2024 feirer sitt tiårsjubileum med stor stil, og den gode stemningen er til å ta og føle på allerede fra første stund. 

Fra tidlig om morgenen er det en varm og energisk atmosfære blant deltakerne.

Utsillerområdet er fylt med spennende nyheter innen teknologi og kundeservice, og det er tydelig at deltakerne setter pris på muligheten til å utforske og lære.

Kundeservicedagene er ikke bare et sted for læring, men også for nettverksbygging. Mange benytter pauser og lunsjer til å knytte nye kontakter og dele erfaringer.

Det er ingen tvil om at arrangementet er nøye planlagt for å maksimere både læring og sosial interaksjon.