toyota (2)

Dette er Norges Beste Kundeservice: Åpen klasse

Under den høytidelige festmiddagen på Kundeservicedagene kåres Norges Beste Kundeservice. Topp fire i åpen klasse er Toyota, Verisure, Møller og Aftenposten. Vi gratulerer vinneren!

Åpen klasse er de kundesentrene som ikke så enkelt plasseres i en boks.

Det er den største av alle klassene, så en god plassering her henger høyt.

Uavhengig av hva man leverer er det alltid viktig med god service.

– De nominerte i denne bransjen har sørget for fantastiske opplevelser i alle aspekt, forklarer Silje Abrahamsen fra LeadDesk. 

 Topp fire i åpen klasse er Toyota, Verisure, Møller og Aftenposten.

 – Om vinneren sier kundene at de er gode på alt mulig. De svarer raskt, medarbeideren forstår sakene, og finner gode løsninger for kundene med en super serviceinnstilling, sier Abrahamsen om vinnerne.

– Dette er spesielt imponerende når disse kundene sier selv at service er noe av det viktigste i sitt kundeforhold, legger hun til. 

Gratulerer til Toyota!