Økonomien er fremdeles stram, og nytt i år er den enorme utviklingen innen teknologi og kunstig intelligens.
Vinneren er…
Vi står midt i en tid med store forandringer og utfordringer, forandringer og utfordringer som også endrer kundenes ønsker.
Det er da vi ikke må glemme at endringene også har brakt med seg store muligheter.
For bankbransjen er det tre som har utmerket seg i å gjøre endring og utfordringer om til muligheter.
Topp 3 i klassen for Bank er Sparebank 1 Østlandet, Sparebanken Vest og Sparebank 1 Nord-Norge.
– For de nominerte var kundene veldig fornøyde med serviceinnstillingen til konsulenten, de syns selskapet gjorde det enkelt for kunden å få løst sin henvendelse og det er mange som sier at de ønsker å forbli kunde hos banken fremover, forteller Silje Abrahamsen fra Leaddesk.
– Dette er fine ord å få av noen kunder som syns kundeservice er noe av det viktigste i sitt kundeforhold, legger hun til.
– Kundene har høye krav, men felles for de tre nominerte, har de fortsatt imponert. Av de tre er det en som skiller seg ekstra positivt ut …