leaddesk
Bilde 1 av 38
stemnig (1)
Bilde 2 av 38
talkmore (5)
Bilde 3 av 38
talkmore (4)
Bilde 4 av 38
talkmore (2)
Bilde 5 av 38
talkmore (3)
Bilde 6 av 38
berrum
Bilde 7 av 38
norges energi (1)
Bilde 8 av 38
norges energi
Bilde 9 av 38
salen
Bilde 10 av 38
gjensidige (3)
Bilde 11 av 38
gjensidige (2)
Bilde 12 av 38
gjensidige (1)
Bilde 13 av 38
toyota (2)
Bilde 14 av 38
toyota (1)
Bilde 15 av 38
sp1 nn (1)
Bilde 16 av 38
sp1 nn (4)
Bilde 17 av 38
sp1 nn (3)
Bilde 18 av 38
sp1 nn (2)
Bilde 19 av 38
stemnig
Bilde 20 av 38
Bjarte Lyssand, Partner i CustomerTrends presenterte KSIndeks-kåringen.
Bjarte Lyssand, Partner i CustomerTrends presenterte KSIndeks-kåringen. Bilde 21 av 38
leaddesk (1)
Bilde 22 av 38
berghansen (2)
Bilde 23 av 38
berg-hansen
Bilde 24 av 38
altibox (4)
Bilde 25 av 38
altibox (3)
Bilde 26 av 38
sal
Bilde 27 av 38
sp1
Bilde 28 av 38
sp1 nn
Bilde 29 av 38
skål
Bilde 30 av 38
statens vegvesen (1)
Bilde 31 av 38
statens vegvesen (2)
Bilde 32 av 38
statens vegvesen
Bilde 33 av 38
altibox (2)
Bilde 34 av 38
Hipp hipp hurra!
Hipp hipp hurra!Bilde 35 av 38
berghansen (1)
Bilde 36 av 38
berghansen
Bilde 37 av 38
altibox (1)
Bilde 38 av 38

Se bildene fra festkvelden på Kundeservicedagene 2024

Den første dagen av Kundeservicedagene 2024 ble avsluttet med en storslått festmiddag og den prestisjetunge prisutdelingen fra KSIndeks, som kårer Norges beste kundeservice. Arrangementet, som markerte tiårsjubileet for konferansen, var fylt med høydepunkter og uforglemmelige øyeblikk.

Festmiddagen samlet alle deltakerne til en elegant bankett, hvor det ble servert utsøkte retter og gode viner.

Lars Berrum ledet kvelden med stil og sørget for underholdning som fikk latteren til å runge i salen.

Stemningen var elektrisk, og det var tydelig at deltakerne nøt hver eneste stund.

Norges Beste Kundeservice ble kåret

Høydepunktet for kvelden var uten tvil prisutdelingen fra KSIndeks, som kårer Norges beste kundeservice.

Prisen anerkjenner selskaper som har utmerket seg i kundeservice gjennom innovasjon, effektivitet og enestående kundeopplevelser.

Vinnerne ble møtt med stor jubel og anerkjennelse fra bransjekollegaer.

Gratulerer til SpareBank 1 Nord-Norge for den gjeveste prisen: Norges alle beste kundeservice.

I kategorien TV vant Altibox.

I kategorien Telefoni vant Talkmore.

I kategorien Strøm vant Norgesenergi.

I kategorien Reise vant Berg-Hansen.

I kategorien Offentlig vant Statens Vegvesen.

I kategorien Forskring vant Gjensidige.

I kategorien Bredbånd vant Altibox, igjen.

I kategorien Bank vant SpareBank 1 Nord-Norge, igjen.

I kategorien Åpen klasse vant Toyota.

Gratulerer!

Feiring og fremtidsutsikter

Etter prisutdelingen fortsatte festen med musikk, dans og mingling.

Deltakerne benyttet anledningen til å knytte nye kontakter og diskutere dagens innholdsrike program.

Kundeservicedagene 2024 er i gang!

Mange uttrykte stor begeistring for hva de hadde lært og opplevd, og gledet seg til hva den morgendagen vil bringe.