– Vi ser at flere vil ha ekspertisen til våre ansatte
Til tross for nordmenns sterke digitale ferdigheter, viser det seg at mange fortsatt foretrekker å søke råd fra de erfarne ansatte hos TUI.
– Vi ser at flere vil ha ekspertisen til våre ansatte, som kan anbefale reisemål og hoteller som passer perfekt enten det er for barnefamilier, vennepar eller de stadig flere eventyrlystne som reiser solo, sier Mørk-Løwengreen.
Med et team på syv ansatte på kundesenteret i Norge, støttet av nordiske kollegaer, jobber TUI hardt for å opprettholde en høy standard på kundeservice.
Mørk-Løwengreen understreker at de fleste på kundesenteret har omfattende erfaring fra reiselivsbransjen, noe som gir dem en god innsikt og evne til å hjelpe kunder med å finne deres perfekte ferie.
Høysesongens hektiske hverdag
Sommeren er uten tvil den travleste tiden på året for TUI Norges kundesenter.
– Det er ofte hektisk, og tiden flyr på jobb, forteller Mørk-Løwengreen.
Midt i travle arbeidsdager, finner de ansatte likevel tid til å nyte små pauser.
Alle hjelper hverandre
– Hvis været spiller på lag i Norge, er det deilig å ta en pause ute i sola og nyte en is eller smoothie på Karl Johan, legger hun til med et smil.
Å jobbe i et dynamisk og støttende team er en stor fordel i slike perioder.
– Kundeservice er et skikkelig team hvor alle hjelper hverandre, sier Mørk-Løwengreen.
Hun forteller at denne teamånden bidrar til å opprettholde høy moral og effektivitet, selv når trykket er som størst.
– Vi gjør alt vi kan for å hjelpe til
Med mange nordmenn på reise, dukker det noen ganger opp utfordringer som krever rask og effektiv håndtering.
– Vi gjør alt vi kan for å hjelpe til, løse eventuelle problemer og gi så god informasjon som mulig, forsikrer Mørk-Løwengreen.
Hun poengterer at kundetilfredshetsundersøkelser jevnlig viser at de som ringer og bestiller gjennom kundesenteret, er svært fornøyde med servicen de får.
– Så er du usikker på hva du skal velge, er det veldig smart å ta kontakt, oppfordrer hun avslutningsvis.