Konferansen vil by på innsiktsfulle foredrag fra blant annet Telenor og Fjordkraft Bedrift. Det vil bli presentert fremtidsstrategier fra Customer Trends, innsikt i lederskap knyttet til AI fra Lina Bjelkmar i Indicate me og motivasjon og refleksjon fra eventyrer og jazzmusiker Håkon William Skog Erlandsen. Flere spennende navn vil bli annonsert fram mot arrangementet.
ProffCom, kjent for sin visjon om å være Norges beste kundesenter, har tidligere vunnet prisen for «Årets Beste Kundeservicesenter» fire ganger. Så sent som i januar 2024 stakk ProffCom av med hele 3 priser under Kundeservice Awards, i klassene årets outsourcing-partnerskap (dette får du høre mer om på ProffCom-dagen), årets teamleder kundesenter og årets medarbeider kundesenter.
Boost.ai, en pioner innen AI-drevne kundeserviceløsninger, er dagens samarbeidspartner og vil bidra med sin ekspertise og innsikt.
Bli med på feiringen og få verdifull innsikt i fremtidens kundeservice! Det er begrenset antall plasser til konferansen, så det lønner seg å være tidlig ute med å reserve plass!