Ledende kontaktsenterplattform styrker sitt tilbud innen samtale-AI.
Puzzels nylige forskning om tilstanden til kontaktsentre i 2024 fant at 41 % av europeiske ledere innen kundeservice mener at AI og maskinlæring vil ha størst innvirkning på kundeservicebransjen i løpet av de neste to årene. SupWiz’ innovative plattform er bygget med flere unike AI- og teknologiske evner som passer sømløst inn i Puzzel-plattformen, og hjelper organisasjoner med å forvandle verdi for kunder med hver interaksjon. I tillegg gir SupWiz’ dedikasjon til samsvar og forklarbarhet organisasjoner full kontroll, samtidig som kommunikasjonen automatiseres.
«AI har allerede vist seg å være transformerende når det gjelder å levere enestående kundeopplevelser. Som vår egen forskning har vist, ønsker europeiske organisasjoner å være i forkant når det kommer til å forbedre interaksjoner mellom kunder og agenter,» sa Frederic Laziou, administrerende direktør i Puzzel. «Med SupWiz vil vi bringe den nyeste og mest spennende AI-teknologien til våre kunders fingertupper, med et sterkt fokus på sikkerhet og samsvar, og hjelpe dem med å automatisere store mengder innkommende forespørsler, samt øke både førstegangsoppløsning og tid til oppløsning. Dette hjelper agenter med å fokusere på de mest komplekse forespørslene, samtidig som kundene får de resultatene de trenger raskt.»
«Vi har skapt vår samtale-AI-plattform med det overordnede formålet å skape verdi for kunder i bransjer som forsyningssektoren, finansielle tjenester, helsevesenet, offentlig sektor og detaljhandel. Etter hvert som interessen for AI har fortsatt å vokse, har vi arbeidet med å bygge en banebrytende AI-plattform som er spesielt tilpasset behovene til ledere innen kundeopplevelse, og som gjør det mulig for dem å automatisere og optimalisere kundeservice og -støtte,» sa Stephen Alstrup, administrerende direktør og medgrunnlegger av SupWiz. «Sammen med Puzzel vil vi skalere for å bringe vår CX-teknologi til alle ledende organisasjoner i Europa.»
Dette oppkjøpet bygger videre på Puzzels eksisterende AI-muligheter, og gir CX-team muligheten til å levere førsteklasses service med hver interaksjon.
For å lære mer om SupWiz, besøk www.supwiz.com. For å finne ut mer om Puzzels AI-visjon og hvordan den løfter CX til nye høyder, se vårt Elevate Virtual-arrangement.
Om Puzzel
Puzzel er Europas ledende leverandør av skybaserte kundesenterløsninger, og betjener over 1 200 organisasjoner i 40 land. Tildelt prisen for Mest Innovative Selskap i 2023 av Frost & Sullivan, kombinerer Puzzels CX-plattform kundesenter, selvbetjening og AI-funksjoner, og tilbyr en enkel og effektiv løsning for både automatiserte og menneskeledede interaksjoner. Kunstig intelligens brukes i hvert kontaktpunkt for å automatisere oppgaver, gi innsikt og tilpasse service og støtte.