Mer enn en oppdatering:
En visjon for fremtiden Introduksjonen av de nye funksjonene er bare begynnelsen på SuperOffice sin bredere visjon. Dette er første steg i en serie forbedringer som vil forme fremtiden for SuperOffice sin kundeorienterte strategi. «Denne lanseringen representerer et avgjørende øyeblikk for oss som selskap. Vi er på en strategisk vekstreise – vi investerer i produktene våre, forbedrer teknologien og styrker vår rolle som relasjonsbyggere i dagens digitale æra,» sier Lars Engbork, administrerende direktør i SuperOffice. «Vårt mål er å gi bedrifter muligheten til å kombinere menneskelig ekspertise med de nyeste innovasjonene, slik at de kan levere enestående kundeopplevelser.»
Et nytt utseende og smartere CRM med AI
Det redesignede brukergrensesnittet introduserer en elegant og intuitiv opplevelse som forenkler hvordan brukere samhandler med SuperOffice-plattformen.
Kombinert med utrullingen av avanserte AI-drevne verktøy, vil bedrifter få dypere innsikt, forbedre arbeidsflyteffektiviteten og fostre sterkere kunderelasjoner. Plattformen vil gi verdifull innsikt for bedre håndtering av prosesser, for eksempel i salg, og hjelpe bedrifter med å identifisere muligheter, spore fremgang og lukke avtaler mer effektivt.
Thomas Rødseth, Chief Product & Technology Officer, sier: «Med denne oppdaterte opplevelsen leverer vi det kundene våre har bedt om – et moderne, intuitivt grensesnitt kombinert med AI-verktøy som virkelig gjør en forskjell i hverdagen deres. AI-funksjoner som SuperOffice Copilot er designet for å øke produktiviteten, automatisere rutineoppgaver og spare tid. Alt i alt sikrer denne forbedrede brukervennligheten at våre brukere kan fokusere på det som betyr mest: å bygge varige relasjoner med kundene sine.»
Fasevis utrulling for en effektiv overgang
SuperOffice sikrer en smidig overgang for sin varierte brukerbase. Nye kunder vil være de første som får oppleve det nye brukergrensesnittet fra januar. For eksisterende kunder vil utrullingen skje i nøye planlagte faser. Hver kunde vil motta detaljert informasjon på forhånd for å hjelpe dem med å tilpasse seg og maksimere fordelene med det nye systemet.
Hva skjer videre?
Lanseringen i januar er det første av mange skritt i en strategisk plan som tar sikte på å redefinere CRM-landskapet. SuperOffice er forpliktet til kontinuerlig innovasjon, med flere funksjoner og oppdateringer som vil bli lansert i løpet av 2025. Disse vil ytterligere posisjonere selskapet som en leder i å levere relasjonsdrevne, teknologiforbedrede CRMløsninger
Om SuperOffice
SuperOffice er en av Europas ledende leverandører av CRM (Customer Relationship Management) for små og mellomstore bedrifter. Selskapet hjelper bedrifter med å bygge sterkere relasjoner, drive bærekraftig vekst og oppnå høyere produktivitet ved å tilby skalerbare og modulære løsninger for å håndtere alle kontaktpunkter innen salg, markedsføring og kundeservice. SuperOffice ble grunnlagt i Norge i 1990 og har vokst til å betjene tusenvis av bedrifter i Norge, Sverige, Danmark, Tyskland, Nederland og Sveits. Selskapet har et dedikert team på 260 ansatte over hele Europa og internasjonale partnere i Storbritannia og Nord-Amerika. For mer informasjon, besøk www.superoffice.com.