– Vi har i det siste gjort noen endringer i forhold til oppsett av selve kontaktsenterløsningen som gjør oss bedre i stand til å takle større endringer i antallet henvendelser, forteller Arnstein Lien, Leder for kontaktsenteret hos Tolletaten.
– Vi har i det siste gjort noen endringer i forhold til oppsett av selve kontaktsenterløsningen som gjør oss bedre i stand til å takle større endringer i antallet henvendelser, forteller Arnstein Lien, Leder for kontaktsenteret hos Tolletaten. FOTO: Mark Purnell/Tolletaten

Slik jobber Tolletaten med å sikre god kundedialog i urolige tider

Mens Donald Trump varsler nye tolltiltak og handelskrigen ulmer, tikker spørsmålene inn hos Tolletatens kontaktsenter. 

– Vi merker at noen av henvendelsene nok preges noe av den litt uavklarte situasjonen som er knyttet til innføring av forhøyede tollsatser rundt i verden, sier Arnstein Lien, leder for kontaktsenteret.