–  Ambisjonen er at arbeidet med forenkling vil sette oss i stand til å levere enda raskere og enda bedre. Det vil komme kundene til gode, forteller Hanne Karoline Kræmer, konsernsjef i SpareBank 1 Nord-Norge.
– Ambisjonen er at arbeidet med forenkling vil sette oss i stand til å levere enda raskere og enda bedre. Det vil komme kundene til gode, forteller Hanne Karoline Kræmer, konsernsjef i SpareBank 1 Nord-Norge. FOTO: Håkon Steinmo, SpareBank 1 Nord-Norge

Kostnadskutt fører til bedre og raskere service

SpareBank 1 Nord-Norge levere solide resultater hvor første kvartal 2025 viser 1 008 millioner kroner før skatt. Bak dette ligger blant annet kostnadskutt og høy kundetilfredshet.

– Tallene er sterke. Men for å sitere treneren til vår gode samarbeidspartner Bodø/Glimt; jeg er egentlig mest opptatt av prestasjonene som ligger bak. Når prestasjonene er gode, blir tallene deretter, sier Konsernsjef Hanne Karoline Kræmer.