– Nordmenn reiser som aldri før og i en bransje hvor drømmer om sol, snø eller storby møter virkeligheten i form av kanselleringer, overbookinger og ting som ikke går etter planen, når behovet for kundeservice nye høyder. For når flyet er forsinket eller hotellrommet viser seg å være kreativt vinklet på bildene, da er det kun kundeservice som kan redde reisen. Årets tre nominerte har levert kundeservice av svært høy kvalitet, holdt kundene fornøyde og sikret at reiser ble minnerike av de riktige grunnene, forteller Direktør for Kundedivisjonen for Tryg Norge Robin Sandal, fra scenen.
Han og Josef Nalbant fra Salesforce deler ut prisen i kategorien Reise. De presenterer årets tre finalister innenfor kategorien reise: Strawberry, Vy og Color Line
– Kundene beskriver årets vinner som et selskap som tilbyr svært gode digitale selvhjelpsløsninger, har god forståelse for kundenes problemer og alltid stiller med utmerket serviceinnstilling. Selskapet bidrar til gode kundeopplevelser og gjør reising enklere for kundene, forteller Nalbant.
Vi gratulerer Strawberry med en velfortjent seier i reisebransjen!