– For å være aktuell for denne prisen, holder det ikke å være god. Man må være best i sin bransje og i tillegg overgå de andre kategorivinnerne i en knallhard finale. Dette er med andre ord en svært vanskelig pris å vinne. Hundrevis av virksomheter over hele landet har konkurrert om å levere de beste kundeservice-opplevelsene til kundene hver dag, og nå har kundene talt, forteller Silje Abrahamsen, Director of Enterprise Sales i LeadDesk.
I år var det Fjordkraft Mobil, Frende Forsikring og Strawberry som kjempet om toppplassen – og det var Strawberry som til slutt gikk helt til topps.
Kåringen baserer seg på KSIndeks, landets største studie av faktisk kundeserviceopplevelse, der over 20 000 kunder deler sine erfaringer etter kontakt med kundesentre. Det er kundenes stemmer som avgjør hvem som virkelig leverer.
– Alle finalistene har levert kundeservice på et svært høyt nivå. De svarer raskt, gir tydelige og gode løsninger, og møter kundene med ekte engasjement. Uansett hvilken utfordring som dukker opp sørger de for at kundene føler seg sett, forstått og tatt vare på, legger hun til.
Gratulerer Strawberry for å være landets aller beste på kundeservice!