– En fantastisk overraskelse

Linda Rodriguez Albitar, Josefine Isaksson og Desirée Thuve under Kundeservicedagene 2025. FOTO: Tekna / Kundeservicedagene
– De har løftet, justert, tilpasset, og fortsatt å levere på høyeste nivå. Ikke bare på svartid og struktur, men på det viktigste av alt: følelsen folk sitter igjen med, forteller Stordalen om kundesenteret.
Leder for Kundeservice i Strawberry, Kåre Johan Andreassen, er glad for anerkjennelsen.
– At vi blir kåret til best i bransjen under Kundeserviceprisen 2025 og Kundeservicedagene 2025 er noe vi er ekstremt stolte av, og som gir oss ekstra motivasjon til å fortsette arbeidet med å levere fantastiske kundeopplevelser til våre gjester og medlemmer, forteller Anderassen.
Strawberry har kundesentre både i Norge, Sverige og Finland. Gjester og medlemmer har mulighet til å kontakte kundeservice gjennom telefon, e-post, chat, app og sosiale medier.
– Det at vi også ble kåret til beste kundesentre av de nominerte i alle kategorier under Kundeservicedagene var en fantastisk overraskelse og noe vi tar med oss videre i arbeidet, avslutter Anderssen.
– Tusen takk til hver eneste en i teamet
– Det beviser at det vi snakker om internt, kvalitet, holdning, kultur, faktisk merkes ute hos folk, sier Stordalen.
Han fortsetter og sier at anerkjennelsen fra eksterne byråer som plukker dem ut som best, sier alt.
Blant de aller beste i hele Norden på det dere gjør
– Tusen takk til hver eneste en i teamet. Dette er ikke bare en pris, det er beviset på at dere er blant de aller beste i hele Norden på det dere gjør, avslutter Stordalen.

– Kundeservice-teamet leverer, og vi er stolte. Helt enormt stolte, sier Petter Stordalen. FOTO: Strawberry
Administrerende direktør i Strawberry, Torgeir Silseth, trekker også frem at de tidligere i vår gikk til topps i den årlige undersøkelsen til Norsk kundebaromenter, som måler forbrukernes kundetilfredshet og lojalitet.
– At våre ansatte nå også får anerkjennelse for den fantastiske jobben de gjør hver eneste dag i møte med våre gjester, er vi så klart veldig stolte av. Så er det naturligvis alltid en bonus å være best i bransjen, forteller Silseth.
Om prisutdelingene
Kundeserviceprisen deles ut i regi av DiveSeeYou og er en undersøkelse som gjennomføres av anonyme observatører på kundesentre over hele landet. Vurderingsgrunnlaget baseres på alt fra telefon og e-post, chat, svar og ventetid samt totalintrykk og kundeopplevelse.
KSIndeks er Norges mest omfattende studie av kundeserviceopplevelser, basert på over 20 000 intervjuer med kunder som nylig har vært i kontakt med et kundesenter. Det er i regi av CustomerTrends.
CustomerTrends eier KSIndeks og Kundeserviceavisen.