Svartid

Hvilken bank svarer kunden raskest?

For abonnenter
– Hvordan påvirker arbeid hjemmefra ansatte i akkurat din virksomhet? Her er nøkkelen å ta med arbeidstakerne på råd og ta gode grep for å gjøre hjemmekontorarbeid til en god situasjon for alle parter, forteller direktør Ingvill Kvernmo i Arbeidstilsynet. 

Fem år siden korona endret arbeidslivet

Hvilket forsikringsselskap hjelper deg best når uhellet oppstår? Avbildet er to biler som står delvis under vann etter ekstremværet Synne.

Hvem er best på skadeoppgjør? Tredjeplassen går til…

For abonnenter
Mad,Young,Female,Annoyed,With,Scam,Or,Spam,Messages,On

Når kundenes lunte blir kortere

For abonnenter
– Vår ambisjon er å være bedre enn våre konkurrenter, dette går på både pris, produkter og kompetanse, forteller Ole Laurits Lønnum, konsernsjef i Landkreditt. <strong>FOTO: Bård Gundersen</strong>

Historisk godt resultat: – Kunden må være i sentrum

– Spørsmålet er ikke bare om AI kan gi bedre kundeopplevelser, men om vi kan gjøre det på en måte som respekterer kundenes personvern og gir et representativt bilde av hele kundemassen, skriver Bjarte Lyssand, Partner i CustomerTrends.

Hører du hva kundene egentlig sier?

For abonnenter
Puzze - SupWiz
Annonsørinnhold fra Puzzel

Puzzel kjøper opp SupWiz

For abonnenter
Skjermbilde 2023-06-28 kl. 06.34.00
Annonsørinnhold fra Puzzel

Fire måter ChatGPT kan effektivisere virksomheters kundeservice

For abonnenter
Skjermbilde 2023-06-28 kl. 06.31.36
Annonsørinnhold fra Puzzel

Utnytt kreftene til AI og nye teknologier i ditt kontaktsenter

For abonnenter
topp 3 chat (2)

Gratulerer med kvinnedagen!

Bak statistikken skjuler det seg en økning i psykiske lidelser og muskel- og skjelettplager – to diagnosegrupper som i stadig større grad holder ansatte borte fra jobb.

Tall fra NAV: Sykefraværet i kundeservice skyter i været

For abonnenter
– Vi har vært med på reisen både før og etter at AI ble introdusert og har sett hvordan AI har forbedret chatbotens ytelse og funksjonalitet over tid, forteller Tobias Zackrisson, Head of Technology Enablement i Elkjøp.

Elkjøp: AI effektiviserer 1,3 millioner samtaler i året

Bjarte Lyssand, Partner i CustomerTrends, under Kundeservicedagene 2024.

Hvem er best på skadeoppgjør?

Bank

Hvilken bank svarer raskest? Vi har testet åtte banker – noen knuser konkurrentene

For abonnenter
Tonje Opsalhagen, teamleder på Bedriftssenteret hos If Skadeforsikring.

Ledertalent Tonje Opsalhagen: – Det er ikke så ulikt det å være lærer

KREVENDE: Det kan være mye uforutsigbarhet i kollektivsektoren. Det gjør kundeservicearbeidet ekstra viktig.

Slik jobber EnTur med å redusere friksjon og frustrasjon i kundereisen

Som forfatter av tre globale bestselgere, inkludert Customer Experience 2, 3 og 5, utforsker Sirte hvordan fleragent-AI-nettverk og maskinkunder endrer forretningsstrategier samt CX- og medarbeideropplevelser (EX).

Bygg bro over AI kompetansegapet – Den presserende utfordringen for CX-ledere

– Sykefraværet i Norge må ned. Vi har en dramatisk mangel på arbeidskraft i Norge, vi må derfor få flere inn i arbeidslivet raskere, forteller YS-leder Hans-Erik Skjæggerud. 

Sykefraværet på sitt høyeste på 16 år: – Nå kreves handling

ÅPENBARE FORDELER: Voice Agents snakker direkte med kunden og kan forstå komplekse spørsmål, ta beslutninger basert på samtalekontekst og svare naturlig.

Når talebots tar over  

For abonnenter
Selv om Elon Musks metode med å true med oppsigelser ikke er veien å gå, minner den oss om en viktig ting: Å kunne forklare verdien av jobben man gjør.

Musks kontroversielle krav: – Hvorfor kundeservice bør bli inspirert

topp 3 chat (6)

Dette forsikringsselskapet svarer kunden raskest

For abonnenter
Head of Customer Service i SVEA, Anna Marcusson.

Ledertalentet Anna Marcusson: – Kundeservice har alltid vært hjertet i karrieren min

topp 3 chat

Kundenes dom: – Dette selskapet er Norges beste på chat

For abonnenter
Juridisk rådgiver i Simployer, Karoline Dystebakken.

«Gen Z» i arbeidslivet: Trenger vi virkelig en ny lederstil?

Thomas Barbo, Daglig leder Bolt Norge.

Bolt saksøker staten: – Dyrere tjenester for kundene

topp 3 chat (4)

Ringetest forsikring: Først i køen, men null svar!

For abonnenter
headway-5QgIuuBxKwM-unsplash

Hvem leder an i amerikansk kundesenterteknologi?

For abonnenter
VINNERNE: Boxo, Care of Carl og Bli Vakker stakk av med prisen som "årets nettbutikk" i de tre kategoriene som ble delt ut under Netthandelsprisene.

Vinnerne er avslørt – dette er Norges beste nettbutikker

A,Gen,Ai,Robot,At,A,Desk,Drafting,Documents,On

Generativ AI i kundeservice: Når bør du la være å bruke den?

For abonnenter
Jeanine Lund, global Content Marketing Manager i Puzzel.

65 % av CX-ledere enig: – AI kan redusere utbrenthet i kundeservice

Sammen for bedre kundeservice: Gründerne bak Kakadu og SUME vil gjøre tekniske forklaringer enklere – og redusere frustrasjonen for både kunder og kundeserviceansatte.

Når kunden ikke forstår: – Kan denne løsningen fjerne frustrasjonen i begge ender?

penger, customer not paying, betale

Hva gjør jeg når kunden ikke betaler?

Profilbilde 12022025

Posten Bring: – Oppgavene i kundeservice må skrives på nytt

topp 3 chat (1)

Hvilket forsikringsselskap svarer kunden raskest?

For abonnenter
TYDELIG: – Jørgen Wiklund Kleppe beskriver seg selv som en tydelig leder.

DNBs ledertalent: Jørgen Wiklund Kleppe

Magnus Sahlgren

Ai, ai, ai! En nordisk praterobot?

topp 3 chat (2)

Best på chat i følge kundene: Sølvet går til…

For abonnenter
Concept,Of,Satisfaction,Rating.quality,And,Standards,In,Customer,Service.user,Satisfaction.customer

Bankenes store utfordring: Kundene forventer mer enn automatisering

Deloittes leder for bransjeområdet Technology, Media & Telecom i Deloitte Norge.

Strømmekunder: – Mindre lojale, men økt bruk

Fjorårets vinner Silje Aasletten i Joker Kongsvinner ble «Norges hyggeligste kassemedarbeider 2024». Hjemmets Cathrine Barland Jensen og Kitty Boysen Jensenhaugen gratulerer.

Hjemmet kårer «Norges hyggeligste kassemedarbeider 2025»

Når vi sammenligner totalmarkedet med strømbransjen spesifikt, blir forskjellene enda tydeligere.

Dramatisk: – Regjeringen har glemt 300 000 husholdninger

topp 3 chat (2)

Best på chat: Tredjeplassen går til…

For abonnenter
SUKSESS: Landkreditt Bank har gode grunner å smile etter fjorårets resultater. F.v: Amund Fjeldstad og Ole Laurits Lønnum.

Hva skaper vekst, lojalitet og trivsel på én gang? Banken deler suksessoppskriften

For abonnenter