mikkelsen-prisutdeling
FOTO: Kristin Haug

Kundeservicedagene 2023 — Program

Program er under utvikling og oppdateres. Endringer kan forekomme.

Har du innspill? Send en e-post til kurs@tekna.no! Se tidligere program her

Onsdag 10 mai

Fellessesjon
09.30 – 09.40

Velkommen til Kundeservicedagene 2023

09.40 – 10.25

Key note! Future of customer experience

  • Hvordan kan fremtidens kundeopplevelse være?
  • Hvilke teknologier vil vi se blir viktige innen kundeservice fremover
  • Få innblikk i hvordan store selskap som Samsung, Lego og Microsoft jobber med innovasjon og tanker om fremtiden

10.30 – 10.40

Q&A med Matthew Griffin

10.40 – 11.10

Fremtidens brukere av offentlige tjenester

  • Brønnøysundregistrene går virtuelt og utvikler tjenester i metaverset
  • Få innblikk i hvordan det tilrettelegges i den virtuelle verdenen for generasjonsskiftet som skjer nå

11.10 – 11.40

Pause/mingling utstillerområdet

11.45 – 12.15

Chatbots – Fundamentale endringer med ny AI

  • Hva er GPT-3 og hvordan kan denne teknologien påvirke kundeservice?
  • Brukeropplevelsen med chatbots – status nå og utvikling de neste årene

12.15 – 12.45

Status – dette sier kundene

  • CustomerTrends presenterer funn fra Norges største studie innen kundeservice
  • Hva er viktig for kundene dine? Få konkrete svar og fakta basert på data fra Kantar

13.00 – 14.00

Lunsj/mingling utstillerområdet

Parallelle sesjoner

14.00 – 16.00 Ledelse

14.00 – 14.30

Mangfold som konkurransefortrinn

  • Hvordan aktivt rekruttere, bygge og lede komplementære team
  • Mangfold representerer en ubenyttet ressurs som kan gi økt konkurransekraft
  • Strategiske verdivalg i utviklingen av en fremtidsrettet og attraktiv arbeidsplass
14.30 – 15.00

Fra skyldnere til kunder

  • Inkasso skal assosieres med god kundeoppfølging av mennesker i en vanskelig situasjon
  • Endring av fokus fra skyldnere til kunder gir økt lønnsomhet

Hjemsykehus og digital oppfølging

  • Oslo universitetssykehus har satt som mål at 30% av pasientbehandlingen skal foregå utenfor Sykehuset.
  • Hvilke utfordringer møter man? Hvordan er dette tenkt løst? Support for pasienter?
  • Innsiktsdrevet innovasjon for bærekraftige helsetjenester
14.30 – 15.00

Digitalt utenforskap

  • Er digitalisering riktig for alle, og tilgjengelig for alle?
  • Hvem faller utenfor og hvordan ivareta deres behov

16.05 – 18.00

Aperitiff i utstillerområdet

18.00 – 22.00

Torsdag 11 mai

Fellessesjon

09.00 – 09.05

09.05 – 09.50

Key note! Ivaretar du kundens sikkerhet?

  • Forbrukeratferd i endring betyr sikkerhetsbilde i endring, er ditt selskap forberedt?
  • Kundeservice i front, hvordan tette sikkerhetshull
  • Jamie er hackeren som med sine usedvanlige kundeoppdrag vil gi oss en innsikt over et økt trusselbilde

09.50 – 10.00

Q&A med Jamie Woodruff

10.00 – 10.30

Pause/mingling utstillerområdet

10.30 – 11.00

Ledelse i konstant endring

  • Hvordan manøvrere i en tid med usikkerhet og radikal omstilling?
  • Kontinuerlig endring hever kompleksiteten i arbeidslivet. Hva skal til for å møte dagens og fremtidens utfordringer?
  • Fremtidens ledelse er vanskelig å forutse, men hva sier forskning?

11.00 – 11.30

Hvordan skape et miljø som dyrker innovasjon og vekst

  • Hva skal til for å drive reell endring?
  • Innsikt i hvordan skape en endringskultur som fremmer innovasjon og digital transformasjon
  • Fra ord til handling og innføring av innovasjonsmetoder i egen organisasjon

11.30 – 12.30

Lunsj/mingling utstillerområdet

Parallelle sesjoner

12.30 – 14.00 Teknologi

12.30 – 13.00

Teknologier som vil øke kundeopplevelsen

  • Hvilke muligheter finnes?
  • Sømløse brukeropplevelser på tvers av fysiske og digitale kanaler

12.30 – 14.00 Kundereise

12.30 – 13.00

Optimize your customer journey with AI

  • How can we use AI to identify a problem before it becomes bigger
  • Innovative use of digital technology to provide seamless customer experience
13.00 – 13.30

Fremtidens kundereise i en bransje i endring

  • Hvordan har kundens vaner forandret seg?
  • Hva skal til for å ivareta en sømløs kundereise
  • Endret konkurransebilde, hvordan innovere mot fremtidens kundeopplevelse

14.00 – 14.20

Pause/mingling utstillerområdet

Fellessesjon

14.20 – 14.50

Forbrukeradferd i endring?

  • Forbrukeradferd i endring som et resultat av et samfunn i endring?
  • Et skråblikk på tematikken vi har belyst og hvor vi er på vei

14.50 – 15.00

Oppsummering og avslutning