Program er under utvikling og oppdateres. Endringer kan forekomme.
Har du innspill? Send en e-post til kurs@tekna.no! Se tidligere program her
Onsdag 10 mai
Velkommen til Kundeservicedagene 2023
09.40 – 10.25
Key note! Future of customer experience
- Hvordan kan fremtidens kundeopplevelse være?
- Hvilke teknologier vil vi se blir viktige innen kundeservice fremover
- Få innblikk i hvordan store selskap som Samsung, Lego og Microsoft jobber med innovasjon og tanker om fremtiden
10.30 – 10.40
Q&A med Matthew Griffin
10.40 – 11.10
Fremtidens brukere av offentlige tjenester
- Brønnøysundregistrene går virtuelt og utvikler tjenester i metaverset
- Få innblikk i hvordan det tilrettelegges i den virtuelle verdenen for generasjonsskiftet som skjer nå
11.10 – 11.40
Pause/mingling utstillerområdet
11.45 – 12.15
Chatbots – Fundamentale endringer med ny AI
- Hva er GPT-3 og hvordan kan denne teknologien påvirke kundeservice?
- Brukeropplevelsen med chatbots – status nå og utvikling de neste årene
12.15 – 12.45
Status – dette sier kundene
- CustomerTrends presenterer funn fra Norges største studie innen kundeservice
- Hva er viktig for kundene dine? Få konkrete svar og fakta basert på data fra Kantar
13.00 – 14.00
Lunsj/mingling utstillerområdet
Parallelle sesjoner
14.00 – 16.00 Ledelse
Mangfold som konkurransefortrinn
- Hvordan aktivt rekruttere, bygge og lede komplementære team
- Mangfold representerer en ubenyttet ressurs som kan gi økt konkurransekraft
- Strategiske verdivalg i utviklingen av en fremtidsrettet og attraktiv arbeidsplass
Fra skyldnere til kunder
- Inkasso skal assosieres med god kundeoppfølging av mennesker i en vanskelig situasjon
- Endring av fokus fra skyldnere til kunder gir økt lønnsomhet
Hjemsykehus og digital oppfølging
- Oslo universitetssykehus har satt som mål at 30% av pasientbehandlingen skal foregå utenfor Sykehuset.
- Hvilke utfordringer møter man? Hvordan er dette tenkt løst? Support for pasienter?
- Innsiktsdrevet innovasjon for bærekraftige helsetjenester
Digitalt utenforskap
- Er digitalisering riktig for alle, og tilgjengelig for alle?
- Hvem faller utenfor og hvordan ivareta deres behov
16.05 – 18.00
Aperitiff i utstillerområdet
18.00 – 22.00
Torsdag 11 mai
Fellessesjon
09.00 – 09.05
Velkommen til dag 2
09.05 – 09.50
Key note! Ivaretar du kundens sikkerhet?
- Forbrukeratferd i endring betyr sikkerhetsbilde i endring, er ditt selskap forberedt?
- Kundeservice i front, hvordan tette sikkerhetshull
- Jamie er hackeren som med sine usedvanlige kundeoppdrag vil gi oss en innsikt over et økt trusselbilde
09.50 – 10.00
Q&A med Jamie Woodruff
10.00 – 10.30
Pause/mingling utstillerområdet
10.30 – 11.00
Ledelse i konstant endring
- Hvordan manøvrere i en tid med usikkerhet og radikal omstilling?
- Kontinuerlig endring hever kompleksiteten i arbeidslivet. Hva skal til for å møte dagens og fremtidens utfordringer?
- Fremtidens ledelse er vanskelig å forutse, men hva sier forskning?
11.00 – 11.30
Hvordan skape et miljø som dyrker innovasjon og vekst
- Hva skal til for å drive reell endring?
- Innsikt i hvordan skape en endringskultur som fremmer innovasjon og digital transformasjon
- Fra ord til handling og innføring av innovasjonsmetoder i egen organisasjon
11.30 – 12.30
Lunsj/mingling utstillerområdet
Parallelle sesjoner
12.30 – 14.00 Teknologi
Teknologier som vil øke kundeopplevelsen
- Hvilke muligheter finnes?
- Sømløse brukeropplevelser på tvers av fysiske og digitale kanaler
12.30 – 14.00 Kundereise
Optimize your customer journey with AI
- How can we use AI to identify a problem before it becomes bigger
- Innovative use of digital technology to provide seamless customer experience
Fremtidens kundereise i en bransje i endring
- Hvordan har kundens vaner forandret seg?
- Hva skal til for å ivareta en sømløs kundereise
- Endret konkurransebilde, hvordan innovere mot fremtidens kundeopplevelse
14.00 – 14.20
Pause/mingling utstillerområdet
Fellessesjon
14.20 – 14.50
Forbrukeradferd i endring?
- Forbrukeradferd i endring som et resultat av et samfunn i endring?
- Et skråblikk på tematikken vi har belyst og hvor vi er på vei
14.50 – 15.00
Oppsummering og avslutning