Tryg til topps i internasjonal kåring

Vi gratulerer Tryg som vinner av årets Verints Engage Global Customer Awards.

Kundeserviceavisen har tidligere skrevet om Tryg som var finalist og kunne vinne pris for sitt arbeid med AI og taleanalyse. 

Prisen det er snakk om er Verints Engage Global Customer Awards. De anerkjenner enkeltpersoner og deres selskaper som bruker Verint-løsninger for å drive automatisering av kundeopplevelsen (CX).

Vi gratulerer!

Resultatene er klare og Tryg kapret seieren.

– Vi er stolte over å ha blitt kåret til selskapet med beste AI-drevne arbeidsstyrke av Verint. Her konkurrerte vi mot over 100 selskaper fra både Europa, Midtøsten og Afrika, skriver forsikringsselskapet på LinkedIn.

Utmerkelsen fremhever Trygs innovative bruk av AI og automatisering for å forbedre både kunde- og ansattopplevelsen ved hjelp av Verint.

AI og taleanalyse: Tryg kan vinne pris

– Gjennom Verints teknologi har vi klart å skreddersy opplæringsprogrammer dedikert til hver enkelt rådgiver – noe som har forbedret kundetilfredsheten, avslutter de.