Kundeservicedagene 2022 | Oslo
Tekna
Vi gleder oss til å se deg i 2022!
Kundeservicedagene ble i 2021 gjennomført heldigitalt. Vi gleder oss derfor ekstra mye til å ønske deg velkommen til Fornebu i juni 2022!
Sammen løfter vi blikket- hva slags kundeservice vil kundene ha?
Har COVID-19 påvirket forretningsmodeller, fremtidens arbeidsliv og kundeservice?
Vi tar diskusjonen i juni!
Er dere 3 eller flere fra samme bedrift som ønsker å delta på konferansen? Det skal lønne seg! Send henvendelse til kurs@tekna.no for å motta gruppetilbud.
Ønsker du å være med som utstiller på konferansen? Da vil vi gjerne høre fra deg!
Kontakt oss på steffen.fidjeland@tekna.no.
Norges beste kundeservice
160 000 kunder kan ikke ta feil!
KSindeks er Norges største og mest representative studie innen kundeservice. Med denne som utgangspunkt kårer Kantar Norges beste kundeservice, totalt sett og i ulike kategorier.
Gå ikke glipp av den legendariske festmiddagen ledet av Else Kåss Furuseth. 15. juni avslørerer vi vinneren!