Fremtidens kundeservice | Er det enkelt, er det god kundeservice
ProffCom AS
Hvordan kan økt digitalisering bidra til å skape en enklere hverdag for kunden? Hva er det som egentlig skal til for å skape kundetilfredshet i 2022 og årene som kommer? Og hvordan i alle dager skal man skaffe menneskene til å gi den beste servicen, nå som det er så rift om flinke folk?
Alt dette er temaer som kommer til å bli tatt opp når vi har invitert eksperter fra noen av de fremste selskapene vi har innenfor kunstig intelligens og kundeservice i Norge. Du får møte foredragsholdere fra ProffCom, Customer Trends, boost.ai, Zisson, Simplifai og Schibsted når vi sammen gir deg svaret på hvordan morgendagens kundesenter burde se ut – og hvordan du kan bruke kundeservice for skape et konkurransefortrinn i din bedrift.
Vi begynner ettermiddagen med lunsj og mingling. Maten serveres mellom kl 11 og 12, før programmet for alvor drar i gang.
Etter siste punkt på agendaen, håper vi så mange som mulig har tid og lyst til å være med på en sosial samling i baren. Vi kan love gode diskusjoner med hyggelige bransjekolleger og noe godt i glasset.
Vi ønsker deg velkommen til en ettermiddag fylt til randen med flinke folk, mye kunnskap og god stemning.
Velkommen til Mesh Youngstorget (Møllergata 6), tirsdag 7. juni kl 11!