Hvordan bygge en servicekultur?

25. april 2023 kl. 08:30 — kl. 10:30
Forum for offentlig service

Møter du mennesker på jobb? Da er dette et kurs for deg!  Katarina Lalander Hamnes gir deg byggeklossene til å skape en servicekultur i hele organisasjonen.

Vi møtes på Teams!

PÅMELDING HER

Innhold

Hva er service, og hvordan tenker kundene/brukerne?

Servicekommunikasjon

Tips og råd – slik skaper du positive kundeopplevelser

Hva er viktig å tenke på i klagesituasjoner

Hva kan du selv oppnå ved å tenke kundebegeistring

Kundetyper – hva de liker og hva de misliker

Se utenfra og inn

Hvem er dine kunder?

Service er ikke en avdeling – service er kultur!

Noen av tilbakemeldingene etter tidligere kurs:

Kjempebra kurs av en dyktig foredragsholder.

Det var utrolig nyttig og morsomt og tenke gjennom hvordan man selv er og hvordan man opplever andre. Likte godt alle bildene hun brukte! Meget bra!!!

Likte måten hennes å presentere på. Mye interessant innhold og deilig å få bekreftet at det man jobber med i andre sammenhenger fortsatt står seg.

Beste foredragsholderen jeg har vært på kurs med 🙂

Om service og kundebegeistring:

Mine kurs handler ikke om «smil» og definerte servicestandarder. Det handler om å inspirere alle til å finne sin personlige måte å yte service på, både overfor interne og eksterne kunder.
Hvordan kan Du bli «Ditt Beste Jeg»?