Kundeservice som konkurransemiddel

2. juni 2022 kl. 09:00 — kl. 10:00
Puzzel

I dette webinaret vil serviceekspertduoen Lilo snakke om hvordan man kan få flere fornøyde kunder, øke lønnsomheten og vinne flere kunder gjennom fremtidens sterkeste konkurransemiddel, kundeservice.

Service er et håndverk og Lilo har i mange år analysert og undersøkt kundemøtet, hva som fungerer og hva som ikke fungerer og hva som skiller de som er best på service fra resten. Det handler ikke bare om hva du gjør, men om når og hvordan og i hvilken rekkefølge.

I dette webinaret deler de sine studier og innsikt om hva du trenger å kunne tilby akkurat nå for å beholde kunder og vinne nye, hvorfor du må gå fra bra til wow i kundemøtet og hvordan du gjør det. Passer for b2b så vel som b2c og alle som jobber med mennesker og ai. Bli med for å få aha-opplevelser og ny inspirasjon.

Meld deg på webinaret for å finne ut hvordan du kan forberede deg på fremtiden og unngå å havne på etterskudd! Fremtiden er allerede her, er du klar?

Meld deg på her