Merkevaredagen 2022

12. mai 2022 kl. 09:00 — kl. 16:00
Kampanje

Velkommen tilbake til Grand Hotel 12. mai når vi arrangerer Merkevaredagen 2022!

Hva kjennetegner merkevarebygging anno 2022? Hvorfor er dette så innmari viktig, men samtidig så vanskelig?

Etter to år med pandemi og store endringer i både forbrukervaner, adferd og i samfunnet forøvrig, er det nå viktig å stille seg noen spørsmål og kanskje se merkevaren sin i et nytt lys: Tilfører min merkevare det den skal til kundene? Hvordan er kunderelasjonen – dekker merkevaren kundenes behov og preferanser? Har vi den nødvendige innovasjonsevnen for å fortsatt være relevant og bli valgt i et marked i stor endring og med stor konkurranse? Hvorfor er det viktig å ha fokus på data og innsikt når du jobber med merkevaren din, og hvor kommer kreativitet inn i alt dette?Hva kjennetegner egentlig sterke merkevarer, hvordan skal vi måle merkevarestyrken, og ikke minst hvorfor diskuterer vi merkevarepreferanser og merkevarelojalitet? Og hvordan i all verden skal alt dette måles?

Diskusjonene blant aktørene er mange og ofte med høy grad av temperatur. Noen snakker om distinkte merkevarer, andre om differensiering. Noen mener det er viktig at merkevaren har en purpose, mens andre fnyser av begrepet. På Merkevaredagen 2022 inviterer vi til flere panelsamtaler rundt disse temaene hvor vi forventer høy temperatur og engasjement fra fremtredende bransjeprofiler.

Denne dagen må du få med deg! Her blir det inspirasjon og påfyll med inspirerende foredrag, panelsamtaler med temperatur og caser som viser best practice.

Pris: 3795,- + mva. Spørsmål? Send en epost til event@kampanje.com.

PS, på kvelden 12. mai inviterer vi til storslått kåring av Norges beste markedssjefer på Nio i Oslo Sentrum. Les mer om «Årets markedssjef 2022» her!

PÅMELDING HER