Leder til kundesenteret for Epoq kjøkken – Aftersales

CCC Nordic A/S er Elkjøp-konsernets nordiske kundesenter og vi har et stort fokus på vår Epoq-kjøkken-avdeling. CCC Nordic søker en leder med handlekraft og selvtillit som kan ta ansvar for den daglige driften og samtidig løfte vår Epoq aftersalesavdeling til neste nivå. Vi ser etter en som trives med å jobbe med kundeservice, prosessoptimalisering og teamledelse.

For å lykkes i jobben må du proaktivt sørge for at kundesenteret besvarer, behandler og yter alle kundehenvendelser via telefon og e-post effektivt og til den kvalitet som til enhver tid forventes av Elkjøp Nordic. Du driver forbedringer som støtter effektiv, målrettet og moderne kundeservice. Gjennom ditt lederskap og fokus på god kundeservice er du med på å skape og utvikle teamet. Du sørger for at teamet har riktig kompetanse, utvikling og sammensetning for å yte kundeservice på høyt nivå og optimere bruken av digitale støttefunksjoner.

Stillingen rapporterer til administrerende direktør i CCC Nordic og er en del av ledergruppen.

SØK HER

Arbeidsoppgaver

  • Tar ansvar for driften av Epoq kundeservice og sørger for at avdelingen yter utmerket og god kundeservice i alle kanaler med riktig kvalitet.
  • Du vil ha personalansvar for avdelingens fire teamledere, tre coacher og en superuser, sammen med disse skal du sikre avdelingens trivsel samtidig som du sørger for god kompetanse innen Epoq kjøkken, CCCs prosesser, kvalitet og kundeservice.
  • Sammenstiller og bruker data proaktivt for å optimalisere bemanningsplanlegging og ressursstyring i samarbeid med Kategorien / Elkjøp.
  • Heve kundesenteret til neste nivå via f.eks. utvikling, automatisering og digitalisering.
  • Bidrar til et godt arbeidsmiljø der folk er engasjerte og hvor man er åpen for ulike synspunkt og hverandres ideer.

Kvalifikasjoner

  • Fordel å ha erfaring fra kjøkkenbransjen og gjerne endringsledelse.
  • Personalledelse er noe du har eller har hatt.
  • Forståelse for logistikk rundt (etter)salg, produksjon, levering og kundeservice.
  • Du har erfaring fra kundesenter som behandler innkommende kundehenvendelser via telefon, e-post.
  • Erfaring i arbeid med å transformere data til informasjon og effektivisering av prosesser.
  • Fordel med høyere utdanning som er relevant for stillingen (Bachelor/Master).

Personlige egenskaper

  • Prestasjonsdrevet og evne til å kombinere effektiv drift med videreutvikling av avdelingen.
  • Evne til å se helheten, men samtidig kunne dykke ned i detaljene.
  • Initiativrik, kvalitetsbevisst og strukturert.
  • God på å skape relasjoner, kan motivere, følge opp og utvikle medarbeidere.
  • Motiveres av å skape resultater sammen med gode kollegaer.
  • Evner å bevare roen i pressede situasjoner.
  • Proaktiv, løsningsorientert og god på å se nye muligheter.
  • Gode kommunikasjonsevner, samt du liker å yte kundeservice.
  • Analytisk, prosessorientert og liker å jobbe med tall/data.

Vi tilbyr:

CCC Nordic ønsker å være en attraktiv arbeidsgiver for dyktige medarbeidere med teft, pågangsmot og ferdigheter til å yte eksepsjonelt god kundeservice. Vi tilbyr gode utviklingsmuligheter i et dynamisk miljø med utfordrende arbeidsoppgaver. Du får muligheten til å bli en del av teamet hos en av Norges ledende handels- og kjøkkenbedrifter.

  • En spennende jobb i en virksomhet i utvikling
  • Være en del av et godt faglig, kollegialt og dynamisk miljø
  • God opplæring og oppfølgning
  • Mye ansvar og gode utviklingsmuligheter
  • Konkurransedyktige betingelser inkl. bonus.
  • Pensjons- og gode forsikringstjenester

Søknader vil bli vurdert fortløpende og aktuelle kandidater vil bli innkalt til intervju.

Har du spørsmål om stillingen, er du velkommen til å kontakte kundesenterets HR Spesialist Linda på telefon 92297088.

 


CCC Nordic A/S er Elkjøp-konsernets nordiske kundesenter. Elkjøp er Nordens største handelsbedrift innen forbrukerelektronikk, elektriske husholdningsapparater og Epoq-kjøkken. Konsernet eies av den engelske elektronikkgiganten Currys Plc.

CCC Nordic har hovedkontor i København. Vi supplementerer hele Norden og I Norge er vårt servicesenter lokalisert i Lørenskog, hvor vi er rundt 120 ansatte, hvorav 55 Epoq Kitchens tjenester. I 2021 håndterte vi over 4 millioner kundehenvendelser.

Elkjøp Nordic er Nordens største elektronikkforhandler, eid av Currys plc i Storbritannia, Europas største forbrukerelektronikkforhandler. Med en sømløs omnikanal løsning på tvers av Elkjøp-konsernet, med mer enn 420 butikker og Nordens største e-handelsplattform, kobler våre systemer sammen 11 000 kolleger og millioner av kunder på tvers av våre fire markeder .

Konsernet har etablert virksomhet i Norge, Sverige, Danmark, Finland, Island, Grønland og Færøyene, med en omsetning i 2020/21 på 49,8 milliarder NOK og et resultat på over 1.672 milliarder NOK.

Alle våre varehus i Norden får i hovedsak sin vareforsyning fra egen distribusjonsvirksomhet, med sentrallager i Jönköping på 107.000 kvadratmeter.

På vårt nordiske hovedkontor i Nydalen i Oslo, er vi cirka 480 personer i forskjellige spesialiserte funksjoner som jobber kontinuerlig for å støtte våre kolleger i de nordiske landene.

Vår visjon er «We help everyone enjoy amazing technology». Vi oppnår dette gjennom å alltid fokusere på kundens behov samt våre egne kjerneverdier som er ansvarlighet, engasjement og effektivitet.

Ledige stillinger