Supportmedarbeider

Vi søker en ny supportmedarbeider!

Zisson leverer skybaserte tjenester til B2B-markedet og er en av markedets raskest voksende leverandører av kommunikasjonstjenester for bransjer og offentlig sektor i Norge og Sverige. Vi fokuserer på kundedrevet utvikling, markedstrender og den nyeste teknologien. Det er viktig at våre verdier «får jobben gjort, enkelhet og ett team» er kjerneverdier som du kan relatere til.

Supportmedarbeiderens hovedoppgave er å motta henvendelser fra kunder via telefon, e-post og skriftlige medier. Du fungerer også som en støtte internt for å gi teknisk råd eller generell veiledning når det gjelder hvordan kunder bruker produktet. Som supportmedarbeider må du like å kommunisere med andre mennesker, da det er en stor del av jobben. Typiske oppgaver vil være å veilede brukere, feilsøking og problemløsning. En viktig del av rollen vil også være ombordstigning og opplæring av systemet for brukere og partnere.

Dine ansvarsområder vil være:
• Teknisk støtte via e-post, telefon og skriftlige medier.
• Bidra til mersalg av tilleggsfunksjoner i produktet.
• Bli en del av en 24-timers vaktordning.
• Bli involvert i leveringsprosesser for nye kunder.
• Design og implementering av IVR-løsninger for nye og eksisterende kunder.
• Være teknisk rådgiver internt og eksternt for partnere og direkte kunder.
• Møteaktiviteter internt og eksternt.
• Gjennomføre opplæring av brukere, superbrukere og partnere.

Høres dette ut som noe for deg? Send CV og søknad til:
robert.lindahl@zisson.com

Ledige stillinger