Svensktalende Kundeservicemedarbeider med salgs- og markedsfokus

Mizuno sine produkter har vært profilert og distribuert i Norge i over 20 år. I oktober 2015 overtok Mizuno selv den operasjonelle driften i Norden, og Mizuno Norge AS ble da etablert. Selskapet har hatt en god utvikling, og søker nå etter en svensktalende kundeservicemedarbeider med erfaring fra salg og marked, som kan bidra positivt inn i organisasjonen og til at selskapet utvikler seg videre. Mizuno har fokus på kvalitet i alt sitt arbeid og er i sportsbransjen en meget anerkjent leverandør av sko og tekstiler med premium kvalitet.

Søk her

Mizuno i Norden vokser og ser etter nye medarbeidere. Har du lyst til og være med å utvikle et selskap i vekst mot nye mål, basert på kvalitet og et ønske om kontinuerlig utvikling? Da vil vi gjerne høre fra deg. Nå er vi på jakt etter en svensktalende kundeservicemedarbeider med erfaring fra salg og marked.

Som kundeservicemedarbeider med salgs- og markedsfokus blir du både en del av det nordiske kundeserviceteamet, samtidig som du blir en viktig del av vår utvikling i Sverige. Med fokus på salgsstøtte og markedsføringsarbeid vil du komme tett på kunder og ambassadører i det svenske markedet, og legge til rette for en enda mer effektiv hverdag for vårt salgsteam i Sverige. Kundeserviceavdelingen tar imot, og behandler, henvendelser fra forhandlere og har ansvar for leveranse av produktene, fra fabrikk, via lager og videre til forhandler/ sluttkunde. Sikre at kundenes forventinger ivaretas/overgås på beste måte. I denne delen av arbeidet vil du ha primærfokus i Sverige, men vil også bidra på tvers av markedene.

Sentrale Arbeidsoppgaver:

  • Yte god kundeservice på telefon, mail, samt på sosiale medier
  • Mersalg til våre forhandlere og salgsstøtte til salgsavdelingene i de ulike landene
  • Ordrelegging, og håndtering av reklamasjoner og returer
  • Administrering og opprettelse av grunndata kunde/produkt/prising
  • Oppfølging av eksisterende og nye kunder
  • Diverse oppgaver innen leveranse/ logistikk
  • Forefallende arbeid innen gitt ansvarsområde
  • Backoffice for våre selgere i Sverige
  • Produkt-tekster og produktbilder til kataloger og digitale plattformer
  • Følge opp kundene med bilder og tekst til SoMe før nye sesonger / produktlanseringer
  • Ansvarlig for oppfølging av SoMe- kontoene til Mizuno Sverige
  • Oppfølging av ambassadører for Mizuno Sverige

Ønskede Kvalifikasjoner:

  • Behersker svensk flytende, og norsk og engelsk godt
  • Generell studiekompetanse, eller høyere utdanning
  • Relevant erfaring fra kundeservice og/eller salg og marked
  • Gode datakunnskaper og evne til å raskt lære seg nye systemer
  • Komfortabel med telefon som arbeidsverktøy, og gode Excel-kunnskaper
  • Erfaring fra arbeid med sosiale medier
  • Erfaring fra, eller interesse for, sportsbransjen er en fordel

Vi ser etter deg som:

  • Er engasjert, serviceinnstilt og hyggelig
  • Er fleksibel, løsningsorientert og tilpasningsdyktig
  • Trives med salg og service
  • Har gode samarbeidsevner og tydelig kommunikasjon
  • Er strukturert og kan arbeide selvstendig
  • Har godt humør og liker å jobbe sammen med andre
  • Håndterer en hektisk hverdag
  • Trives med klare forventninger og mål

Vi kan blant annet tilby:

  • En spennende og variert arbeidshverdag
  • Et ungt og fremtidsrettet arbeidsmiljø
  • Et selskap med stort potensial, som er i vekst
  • Konkurransedyktige betingelser
  • Selskapet er del av et internasjonalt konsern

Ved spørsmål, kontakt gjerne vår rekrutteringsrådgiver hos Headvisor; Janne Siri Horne på tlf. 907 21 164. Henvendelser til vår rådgiver blir om ønskelig behandlet fortrolig overfor oppdragsgiver inntil annet er avtalt. Kortfattet søknad med CV sendes snarest, og senest innen 27. februar.

Om arbeidsgiveren

Mizuno ble etablert i Japan i 1906, og er et internasjonalt multisport performance brand. Helt siden selskapet ble etablert har målet vært å fremme idrettsglede og prestasjon gjennom å utvikle produkter av høy kvalitet. Teknisk innovasjon og konstant fokus på forbedring (Kaizen), gjør at Mizuno er et foretrukket merke både hos topputøvere og aktive forbrukere i mer enn 50 land. Med grunnlag i verdiene Trustworthy, Innovative, Performance, Inspiring og Passionate har Mizuno som ambisjon om å vokse med kvalitet. Den nordiske organisasjonen, med hovedkontor i Kristiansand, ble etablert i 2015. Siden har selskapet hatt en positiv utvikling hvert år, og omsatte i 2021 18,5 MEUR. Se for øvrig www.mizuno.no

Ledige stillinger