Trender i kundeservice
Puzzel
Meld deg på gratis webinar her.
Kundeservicebransjen opplever store endringer og kundene stiller stadig i dag høyere krav.
Kundeservice har gått fra å være en hygienefaktor til å bli et konkurransefortrinn, der digitaliseringen og ny teknologi gjør det mulig for bedrifter å imøtekomme de økte forventningene til kundene på mange måter.
Det har aldri vært vanskeligere å ta de gode beslutningene om kundeservice fordi utviklingen går fort i ulike strategiske retninger, og det gjør det ekstra viktig å følge med på utviklingen og indikatorer på hvordan fremtiden blir. Hva er egentlig de siste trendene innen kundeservice? Og hva kan du som bedrift gjøre for å tilby den beste kundeopplevelsen?
Kundeserviceekspert Bjarte Lyssand fra Customer Trends og Puzzels CTO Thomas Rødseth vil i dette webinaret gå gjennom de viktigste trendene innen kundeservice og diskutere de veivalg som alle virksomheter må forholde seg til. Du får innsikt i hva som skal til for å lykkes med kundeservice og se hvordan du kan utnytte teknologien på en smart måte.
Meld deg på webinaret for å lære mer om:
- Hvilke strategiske veivalg vil komme?
- Hvordan er fremtidens kundeopplevelse?
- Hva skjer innenfor medarbeiderutvikling og organisasjonskultur?
- Digitalisering og teknologiske muligheter
Dette webinaret gjennomføres i samarbeid med Tekna.