Elevate ’23: Shaping the Future of CX in the Age of AI

7. november 2023 kl. 13:30 — kl. 16:00
Puzzel

I dagens digitale verden blir det stadig viktigere for kundesentriske bedrifter å fokusere på kundeopplevelser drevet av AI. Elevate ’23 er et digitalt event der vi omfavner AI og innovasjon og ser på hvordan disse kan bidra til å effektivisere prosesser og bane vei for nye muligheter.

Bli med vårt panel av eksperter innen kundeservice og AI når vi ser på hvordan nye teknologier kan drive kundeengasjement og kundetilfredshet.

Du vil høre fra Bernardin Arnason, Senior Analyst hos Frost and Sullivan, Zack Kass fra OpenAI, Microsofts AI-ekspert, Xiaopeng Li, inkludert Puzzels lederteam og kunder. De vil blant annet snakke om:

  • Nye teknologier innen kundeservice og kontaktsenteret
  • Hvordan møte kundens behov og ønsker
  • Hvordan utnytte AI og automatisering
  • Mestring av kundereisen
  • Optimalisering av selvbetjeningsløsninger
  • Hvordan utnytte analyser og rapportering

Dette er en mulighet til å lære av bransjens fremste ledere innen AI og kundeservice. Du vil få nyttig markedsinnsikt om det siste innen kundeengasjement, samtidig som du etablerer et nytt fokus for å drive kundestrategien din.

Sikre plassen din i dag ved å melde deg på ved å trykke HER.

Arrangementet foregår på engelsk.