Hvordan ChatGPT forvandler dagens kundeservice
Puzzel
Pandemien satte fart på utviklingen av AI og automatisering. Et av de teknologiske underverkene som har kommet ut av denne bølgen er ChatGPT, en AI-drevet språkmodell som kan generere menneskelignende tekst og samtaler, og dermed være et kraftig verktøy for kontaktsentre.
Bli med Puzzel sin CTO, Thomas Rødseth, når han tar en dypdykk inn i verdenen av ChatGPT og Large Language Models, og forklarer hvordan det kan implementeres for å forbedre kunde- og agentopplevelsen.
I dette webinaret vil du høre om:
- Hvordan ChatGPT fungerer og hva bedrifter bør vurdere før implementeringen av et slikt verktøy til sin kundeservicestrategi
- Fordelene med å bruke ChatGPT innen kundeservice
- Noen fallgruver som bør unngås for å sikre godt personvern og merkevarens pålitelighet
- Spennende Puzzel x ChatGPT produktnyheter
På slutten setter vi av tid til å besvare spørsmål. Underveis i webinaret er dere velkomne til å stille spørsmål gjennom en chat.
Webinaret avholdes på engelsk. Alle våre webinarer blir tatt opp slik at du kan se dem når det passer deg.
Velkommen!