Hvordan ChatGPT forvandler dagens kundeservice

8. juni 2023 kl. 13:00 — kl. 13:45
Puzzel

Pandemien satte fart på utviklingen av AI og automatisering. Et av de teknologiske underverkene som har kommet ut av denne bølgen er ChatGPT, en AI-drevet språkmodell som kan generere menneskelignende tekst og samtaler, og dermed være et kraftig verktøy for kontaktsentre.

Bli med Puzzel sin CTO, Thomas Rødseth, når han tar en dypdykk inn i verdenen av ChatGPT og Large Language Models, og forklarer hvordan det kan implementeres for å forbedre kunde- og agentopplevelsen.

I dette webinaret vil du høre om:

  • Hvordan ChatGPT fungerer og hva bedrifter bør vurdere før implementeringen av et slikt verktøy til sin kundeservicestrategi
  • Fordelene med å bruke ChatGPT innen kundeservice
  • Noen fallgruver som bør unngås for å sikre godt personvern og merkevarens pålitelighet
  • Spennende Puzzel x ChatGPT produktnyheter

På slutten setter vi av tid til å besvare spørsmål. Underveis i webinaret er dere velkomne til å stille spørsmål gjennom en chat.

Webinaret avholdes på engelsk. Alle våre webinarer blir tatt opp slik at du kan se dem når det passer deg.

Velkommen!

PÅMELDING HER