KS 2025 – DEL 2: Slik blir fremtidens kundeservice

9. juni 2022 kl. 10:00 — 9. april 2022 kl. 11:00
Puzzel / CustomerTrends

Ny rapport viser hvordan vi tror fremtidens kundeservice vil være og hva vi bør forberede oss på allerede nå. I dette webinaret avslører vi resultatene.

Dette er webinar 2 av 2 i en minserie. Del 1 av webinaret finnes her.

Undersøkelsen om hvordan norsk kundeservice kommer til å se ut frem mot 2025 er nå ferdig. CustomerTrends har i samarbeid med Puzzel gjort en omfattande undersøkelse om hvordan kundeserviceledere ser for seg at kundeservice vil være i 2025.

Bjarte Lyssand fra CustomerTrends og Thomas Rødseth fra Puzzel gå nærmere på hovedfunnene i rapporten og diskutere hvordan man kan finne balansen mellom de analoge og digitale kundeservicekanalene. Du får vite hvordan du kan forberede kundesenteret på fremtiden og hvilke teknologiske løsninger som du bør satse på.

Meld deg på webinaret ved å fylle inn skjemaet under.

Vi sees!

MELD DEG PÅ HER