Kundeopplevelsesdagen 2023
Kampanje
Om
Her går vi blant annet gjennom disse temaene:
- Hvordan designe kundeopplevelser i krisetider?
- Hvordan skape en opplevelse forbrukeren faktisk vil ha?
- Kan kundereisen være veiviseren i store og komplekse organisasjoner?
- Hvordan drive vekst og skape differensierende kundeopplevelser i krisetid?
- Hvordan bruke business design for å identifisere nye og levedyktige forretningsmodeller?
- Fra innsikt til strategisk gull – hvordan bruke brukerorientert eksperimentering og nyskaping som metode?
- Hvordan skape brukeropplevelser som skiller seg ut?
- Er produktledet vekststrategi den hemmelige ingrediensen for gode kundeopplevelser?
- Hvordan kombinere det beste fra design og atferdsvitenskap?
- Hvordan bruke tjenestedesign for å øke motivasjon til å bruke sykkel i hverdagen?
- Hvordan jobber Vinmonopolet strategisk og operativt med å utvikle kundeopplevelsen på tvers av salgskanalene?
Se hele programmet lenger ned på siden.
Blant årets foredragsholdere finner vi grunnleggeren og lederen av det tyske design- og innovasjonsbyrået think moto, Marco Spies. I tillegg får vi som alltid besøk av en rekke nasjonale stjerner som har lykkes med å skape gode kundeopplevelser her i hjemlandet! Til å lede oss gjennom dagen kommer Ann-Kristin Hansen i Kvesst og Hans Huseklepp fra Forte Digital, som har jobbet med kundeopplevelser i snart en mannsalder.
Grupperabatt!
Er dere tre eller flere deltakere fra samme bedrift? Få 10 prosent rabatt! Benytt rabattkode «KO1023» ved påmelding av flere deltakere.
Ordinærpris: 4495,- eks. mva.
Vil du lære mer?
Dagen før arrangerer vi en masterclass i branded interactions med keynote Marco Spies 8. februar på Grand Hotel. Les mer om denne masterclassen her!
Meld deg på konferansen 9. februar og masterclassen 8. februar for 9.000,- til sammen! Ta kontakt med event@kampanje.com for påmelding til rabattert pris.