Slik leverer du proaktiv kundeservice på nett
Puzzel
Kunder ønsker som regel å finne svar på egen hånd, og å kontakte kundeservice er som regel siste løsning. Tenk deg hvis nettbutikkene du handler hos informerte deg om problemer og ga deg en løsning, før du trengte å kontakte dem.
I dette webinaret deler vi fordelene med proaktiv kundeservice på nett. Vi vil gå gjennom beste praksis for å forutse kundenes behov, hvordan aktivt nå ut til kunder med en løsning, og hvordan å skape en personlig, kontekstuell opplevelse. Merk at webinaret avholdes på engelsk.
Vi skal prate om:
Hva er proaktiv kundeservice?
Fordeler og kundeeksempler
Hvordan inkludere proaktiv kundeservice i din omnikanal strategi
Hvordan Puzzel kan hjelpe
Sist, men ikke minst; Q&A
Webinaret avholdes på engelsk. Alle våre webinarer blir tatt opp slik at du kan se dem når det passer deg.
Velkommen!
PÅMELDING HER
Har du lyst til å lære mer om proaktiv kundeservice? Ler mer her!