Trender i kundeservice

Skjermbilde 2021-11-07 kl. 09.29.53
10. november 2021 kl. 10:00 — kl. 10:45
Puzzel

Meld deg på gratis webinar her.

Kundeservicebransjen opplever store endringer og kundene stiller stadig i dag høyere krav.

Kundeservice har gått fra å være en hygienefaktor til å bli et konkurransefortrinn, der digitaliseringen og ny teknologi gjør det mulig for bedrifter å imøtekomme de økte forventningene til kundene på mange måter.

Det har aldri vært vanskeligere å ta de gode beslutningene om kundeservice fordi utviklingen går fort i ulike strategiske retninger, og det gjør det ekstra viktig å følge med på utviklingen og indikatorer på hvordan fremtiden blir. Hva er egentlig de siste trendene innen kundeservice? Og hva kan du som bedrift gjøre for å tilby den beste kundeopplevelsen?

Kundeserviceekspert Bjarte Lyssand fra Customer Trends og Puzzels CTO Thomas Rødseth vil i dette webinaret gå gjennom de viktigste trendene innen kundeservice og diskutere de veivalg som alle virksomheter må forholde seg til. Du får innsikt i hva som skal til for å lykkes med kundeservice og se hvordan du kan utnytte teknologien på en smart måte.

Meld deg på webinaret for å lære mer om:

  • Hvilke strategiske veivalg vil komme?
  • Hvordan er fremtidens kundeopplevelse?
  • Hva skjer innenfor medarbeiderutvikling og organisasjonskultur?
  • Digitalisering og teknologiske muligheter

Dette webinaret gjennomføres i samarbeid med Tekna.