Hold linjen og på med headsettet - for Norges mest spennende mesterskap er i full sving!
Hold linjen og på med headsettet - for Norges mest spennende mesterskap er i full sving!

Hvem er Norges beste på å svare kunden?

Hold linjen og på med headsettet – for Norges mest spennende mesterskap er i full sving! Kundeserviceavisen skal krone Norges beste selskap i svartid. Et utvalg av bedrifter fra hele landet deltar i kampen om den gjeve tittelen, uten at de nødvendigvis vet selv… Hvem er Norges beste på å svare kunden?

Det er tid for bedriftene å bevise at de har hva som kreves for å bli kronet med Norges raskeste og mest effektive kundeservice.

Regler

Konkurransen utfordrer bedrifter fra alle bransjer til å vise frem sin telefonsvar-supermakt.

Alle bedriftene skal gjennom samme case, nemlig spørsmål om fakturaen.

Vi måler tiden fra vi trykker ring, frem til vi kommer i snakk med et menneske som kan hjelpe oss.

Dersom de bruker mer enn fem minutter på å svare, legger vi på.

Vi ringer alle bedriftene 2 ganger for kvalitetssjekk.

Se de forskjellige bedriftene vi skal utfordre innenfor disse bransjene:

Forsikring, bank, mobilabonnement, strømselskap, tv-leverandør og varehus. 

Deltagere i norgesmesterskap i svartid.

Hvem blir den aller beste?

Så, hvem er den mest lynraske og effektive blant dem alle?

Det er spørsmålet som henger i luften mens vi venter på kåringen av norgesmesteren i svartid.

Fremover de neste ukene vil vi dele opplevelsen med hver enkelt deltager, merkverdige situasjoner og bransjens beste.

I sluttspillet vil det i tillegg snike seg inn en utfordrer som har vunnet sin egen liga tidligere…

Når røyken har lagt seg og telefonrørene er lagt på plass, vil vi endelig få vite hvilken bedrift som blir kronet med Norges raskeste svartid.