Design uten navn (4)

De beste på kundeservice: Telefoni

KSIndeks kan nå avsløre til Kundeserviceavisen hvem som er blant topp 3 til å vinne pris for Norges beste kundeservice i kategorien Telefoni. Vinneren skal kåres under Kundeservicedagene 2024 i Oslo 5. juni.

Årets kundeservice er kåringen av Norges beste virksomhet på kundeservice. Prisen er basert på Kantars store kundesentermåling, KSindeks, med over 20 000 intervjuer hvert år.

Kundeservice i telefoni er din uunnværlige støttespiller, alltid på linjen for å holde dine samtaler klare og forbindelsene sterke.

Blant de beste i landet i sin bransje

KSindeks har over 250 000 respondenter i sin erfaringsbase, og er med dette Norges største og mest representative studie innen kundeservice.

Det er kundenes tilbakemeldinger på kundeservice og kundesentre i Norge.

KSIndeks måler egne kunders tilfredshet med kundeservicen i en virksomhet. Den måler områder som ventetid, serviceinnstilling, kompetanse, løsningsgrad, kundetilfredshet, anbefalingsgrad og mye mer.

Norges største og mest representative studie innen kundeservice

Svarene fra dette utvalget danner grunnlaget for KSIndeks-målingen og KSIndeks-prisene.

Kandidatene som nå er blant topp 3 i sin kategori har ifølge kundene alle jobbet hardt, ytt det de kan og gitt god service. Det er derfor de nå hylles blant kundene, og er blant de beste i landet i sin bransje.

Kundenes utvalgte favoritter innen telefoni er …

Telia

Telia Norge er et teknologiselskap som bygger samfunnskritisk infrastruktur og leverer innovative produkter og tjenester innen TV, internett, mobil og smart hjem-teknologi. Hovedkontoret er i Nydalen i Oslo.

– Vi har om lag 2 300 medarbeidere som jobber hver dag for å utfordre hvordan ting kan gjøres bedre for å forenkle hverdagen til bedrifter, for samfunnet og for menneskene som bor her, skriver de på egen nettside.

ice

Ice Communication Norge AS er en norsk leverandør innen tele­kommunikasjon og er landets tredje største i sin bransje. Hovedkontoret ligger på Nydalen i Oslo. I 2022 ble selskapet solgt til det kommuneeide selskapet Lyse.

– Helt siden ice lanserte mobiltelefoni og startet utbygging av mobilnettet vårt har de hatt ett mål for øyet; å utfordre og forbedre det norske mobilmarkedet, til det beste for norske bedrifter og forbrukere, skriver de på egen nettside.

Talkmore

Talkmore er et norsk mobilselskap som ble etablert i 2004, og i 2007 ble selskapet en del av Telenor Group. Talkmore er leverandør av mobiltelefoni og mobilt bredbånd og har sitt hovedkontor på Løren i Oslo.

– Vi jobber hardt hver dag for å identifisere kundenes behov slik at vi kan imøtekomme disse på best mulig måte. Tilbakemeldingen fra kundene viser at vi har lyktes med det, og det er vi veldig stolte av! Vi setter stor pris på tilliten vi får, og lover å fortsette å jobbe beinhardt for å beholde Norges mest fornøyde mobilkunder, skriver de på egen nettside.

Vinneren skal kåres under festmiddagen på Kundeservicedagene 2024 i Oslo 5. juni.


KSIndeks-målingen startet i 2010. Kantar var ansvarlig for KSIndeks frem til 2021, og bidrar fremdeles med datainnsamling og analyse. CustomerTrends overtok ansvaret for KSIndeks høsten 2022.

CustomerTrends eier Kundeserviceavisen.