Dianne Robillos.
Dianne Robillos. FOTO: Nordic Choice Hotels

Nordic Choice Hotels øker fokuset på personifisering av gjestereisen

Nordic Choice Hotels øker fokuset på personifisering av gjestereisen og henter Dianne Robillos til ny rolle som VP Personalization, Data & Insights.

Dianne kommer fra lignende stilling i Qatar Airways der hun fikk hele organisasjonen til å bli datadrevet.

Nå skal hun gjennomføre samme endring i Nordic Choice Hotels for å sikre gjestene en mer personlig opplevelse.

– Det er med stor glede jeg tiltrer i denne stillingen og starter arbeidet med å realisere og utvikle tilbudene til Nordic Choice Hotels. Personifisering, data og innsikt kommer til å være viktige nøkkelfaktorer fremover for vår datadrevne og kundesentriske gjesteopplevelse. Sammen med resten av teamet skal vi sørge for å levere de beste opplevelsene, skape magiske øyeblikk og garantere varige minner, samtidig som vi utgjør en forskjell for menneskene våre og planeten vår, sier Dianne Robillos, VP Personalization, Data & Insights i Nordic Choice Hotels.

Som VP Personalization, Data & Insights vil Dianne ha ansvar for å utvikle en datadreven måte å jobbe på, der målet er å øke gjestetilfredsheten og øke salget i selskapets egne kanaler.

–  Diannes imponerende erfaring vil være en nøkkelkompetanse for oss fremover når vi skal utvikle tilbudet til gjestene våre. Hennes evne til å analysere og komme med innsikt til for eksempel våre 2 millioner Nordic Choice Club medlemmer vil kunne bidra til at vi tar det neste steget i vår strategi fremover, sier Carl Oldsberg, adminnistrerende direktør i eBerry, en del av Nordic Choice Hotels.

I høst har eBerry gjennomført interne rekrutteringer, der Nils Korsvoll fra årsskiftet vil gå inn i en ny rolle som VP Costumer Journey & Product Development.

eBerry vil også til neste år rekruttere ytterligere en person i rollen som VP Marketing & Digital Sales.