Skoleferien er over, og en foreløpig gjennomgang av sommerens tall viser at Oda har hatt over 20 prosent vekst de siste 10 ukene.
– Dette er ny rekord
Sommerferien er tradisjonelt en periode der det pleier å være nedgang i norsk detaljhandel, men gjennom sommeren har det derimot vært full aktivitet hos Oda.
– Dette er ny rekord. Det dårlige sommerværet har åpenbart gjort at mange har ønsket å slippe og gå på butikken og heller få varene levert hjem, uttaler fungerende Norgessjef Tor Erik Aag.
Aag tror også det er en annen god grunn som bidrar til rekordsommeren.
– Jeg tror også at det skyldes at vi lykkes med å holde prisene lave, fortsetter Aag.
Norges mest fornøyde dagligvarekunder
For tredje år på rad har også Oda vunnet Norsk kundebarometers undersøkelse om kundetilfredshet i dagligvarebransjen. Extra og Meny kommer på andre og tredje plass.
– Dette beviser at norske kunder er mer fornøyd med å handle dagligvarer på nett enn i fysisk butikk, forteller Aag.
Aag forteller at å lage en god kundeoppelvelse gjennomsyrer måten de jobber på i Oda.
– Det handler om alt fra at vi skal tilby kundene det bredeste vareutvalget i dagligvaremarkedet, til at vi skal ha en enkel og inspirerende nettbutikk å handle i og ikke minst ha Norges hyggeligste kundeservice, avslutter Aag.