Kristin Haug fra Tekna er prosjektleder for Kundeservicedagene.
Kristin Haug fra Tekna er prosjektleder for Kundeservicedagene. FOTO: Tekna

Kundeservicedagene 2024: Tiårsjubileet du ikke kan gå glipp av

Kristin Haug fra Tekna er prosjektleder for Kundeservicedagene, som går av stabelen 5.-6. juni 2024. – Dette kan du ikke gå glipp av. Nå nærmer konferansen seg med stormskritt, meld dere på nå, oppfordrer Haug.

Tekna arrangerer Kundeservicedagene for tiende gang i år.

– Teknologi er en sentral del av kundeservice, og som fagforening for teknologer er det naturlig for Tekna å være en brobygger mellom teknologi og kundeservice, forteller Haug innledningsvis.

Fremtidens kundeservice

Kundeservicedagene har vokst til å bli et viktig samlingspunkt for kundeservicemiljøet.

– Vi ønsker å gi deltakerne faglig påfyll og inspirasjon som de kan ta med seg tilbake til sin egen arbeidshverdag, forklarer hun.

Konferansen gir deltakerne en mulighet til å reflektere over hvordan teknologi og arbeidslivet har endret seg, og hva fremtiden kan bringe. Hun mener at du må være oppdatert for å kunne være konkurransedyktig.

Faglig påfyll og inspirasjon

– Teknologiutviklingen skjer raskt, og det er viktig å kunne tilpasse seg. Bare da klarer du å være konkurransedyktig, forteller Haug.

I tillegg trekker hun frem utsillerområde som et godt sted å bli oppdatert på de nyeste produktene og teknologiene.

Det er ikke alltid lett å navigere et landskap hvor ny teknologi kommer hele tiden. Derfor er det supert med utsttillerområdet. Dit kan du gå og få masse informasjon direkte, og svar på de tingene du lurer på.

Spennende program og foredragsholdere

Årets program er fullspekket med spennende foredrag og temaer som følger den røde tråden «Kundelojalitet i usikre tider».

– Vi har mange spennende foredragsholdere som skal gi innsikt i blant annet hvordan teknologier som gamification og kunstig intelligens kan forbedre kundeservice, forteller Haug.

Blant foredragsholderne finner vi Daniel Bobroff fra Coded Futures, Gro Heidi Skarstein fra Sbanken, Anita Schjøll Brede fra Iris AI, Eirik Newth, og Adrian Swinscoe.

Dette er en gyllen mulighet til å se hva de beste gjør

– Det blir også gode muligheter til å lære fra de beste innen feltet gjennom casepresentasjoner og diskusjoner, sier Haug.

Et høydepunkt under konferansen er prisutdelingen, hvor Norges beste kundeservice kåres.

Slik så en av prisene til KSIndeks ut under Kundeservicedagene 2022. FOTO: Terje Borud Foto

– Dette er en gyllen mulighet til å se hva de beste gjør, og lære direkte fra dem, sier Haug.

Hun sier at man kan benytte muligheten til å snakke direkte med vinnerne og de nominerte, og kanskje få noen tips til hvordan man skal styrke sin egen posisjon.

Einar Tørnquist skal lede jubileumskonferansen, mens Lars Berrum står for underholdningen under festmiddagen.

Meld dere på nå

Haug oppfordrer alle som jobber med kundeservice til å delta på Kundeservicedagene 2024.

Det er en arena for læring, inspirasjon og nettverksbygging, med et sterkt fokus på hvordan man kan bygge kundelojalitet i en stadig mer uforutsigbar verden.

Kundeservicedagene 2024 lover å være en arena for faglig utvikling og nettverksbygging.

Hva påvirker opplevd kundeservicetilfredshet (OKS)?

– Dette er et viktig samlingspunkt for alle som er interessert i kundeservice. Det gir påfyll av innsikt og kunnskap, nyttig informasjon fra utstillerne og en fantastisk festkveld.

– Nå nærmer konferansen seg med stormskritt. Meld dere på nå, oppfordrer Haug avslutningsvis.

Ikke gå glipp av muligheten til å være med på å feire ti år med innovasjon og fremragende kundeservice.

Meld deg på HER.